22/2/2015

2015香港之旅(上)

突如其來回鄉,出發前工作又太忙,所以什麼都沒準備就出發了。

到步初幾天因為在等待澳洲朋友的消息,所以也沒有約朋友,而且今次時差影響很嚴重,頭兩晚都沒有吃晚飯直接睡了。

我今次仍住在銅鑼灣Best Western,第一間房間的景觀非常好,一邊望跑馬地馬場,另一邊有海景。

 

上次沒有放房間的照片,今次讓你看究竟房間有多細小,床邊僅夠一個人走動,行李要在窗台,廁所浴室也是迷你版,一個人還可以,兩個人一定不夠住。但地點在銅鑼灣,年底訂14晚也只要港幣11,500算非常便宜。

 


在港逗留幾天後,知道朋友因藥物關係清醒的時候不多,也不太適宜有訪客,我就臨時決定去外遊幾日,有想過台灣及泰國,但最後都是去了首爾,其實景點已去夠,今次主要是為了食跟購物,首爾遊之後再寫。

在港初期我差不多每天都是6/7點起床出外吃早餐,翠華A餐配茶走是我的鐵膽。


好多朋友問我為何一定每年要回港剪頭髮,一來美國鄉下地方沒人懂剪亞洲人頭髮是原因之一,另外更主要原因是我最信得過幫我打理煩惱絲差不多廿年的髮型師。我是一個比較長情的人,這個髮型師無論在香港任何一個地舖工作我也跟著,之後暫時失業我也叫他到我家幫我剪頭髮,現在他在家弄了可洗剪電染頭髮的所有裝置,我移民了七年也仍然幫襯。這是他放在家樓下的招牌,雖然是手寫,但也看得出他對自己專業工作的誠意吧。我可以一年才剪/電一次頭髮,但髮身仍然鬈曲有層次,也是靠他的手藝。我是一個怪人,雖然沒有白頭髮,但一向只喜歡黑色的頭髮從不染髮。近年因為美國的水及陽光影響,髮色愈來愈淺,今年除了剪電之外,從首爾回來後再去染把頭髮染得烏黑。

 

噢,原本已寫了不少,看來香港篇也是分上下回了。


25 則留言:

  1. Ceci, 新年快樂, 身體健康!

    宜家香港d酒店越嚟越細, 多數1x sq.m, 好少過20.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有間仲細, 叫 Mini Hotel

      刪除
    2. 咁香港都有好多賓館啲房仲細.... 其實我哋就算住金鐘Marriott,間房都係好細。

      刪除
  2. 香港的酒店真的好貴。 我都會在香港理髮, even 英國這邊都OK。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法,平房太多自由行,貴房又多business visitors。

      我喺美國基本上唔會出街剪頭髮,因為驚佢哋破壞多過建設。

      刪除
  3. 新年快樂!! 以地點嚟講,間酒店真係好平,而面積細都好合理,始終都係銅鑼灣嘛,如果比我一個人返香港,以呢個價錢,我都會考慮住呢間。

    咦,妳中途去咗首爾,十四晚酒店係咪包埋嗰幾日架? 不過就算係都無法,最緊要自己高興!

    睇到隻翠華茶杯真係好掛住香港奶茶呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一早已知可能中途會離港,呢個價錢已經係可以早退房嘅價,否則仲平一千蚊。

      奶茶檸茶我都會好掛住....

      刪除
  4. 新年快樂! 我跟你一樣, 跟著那髮型師已廿年有多, 他現在一個人經營一間有十個座位的髮型屋, 沒請伙記, 地點在灣仔, 我每次去, 都懷疑他怎麼負擔, 可是他就是能夠生存. 我對光顧的店舖都很長情, 我這位髮型師, 跟你那位一樣, 有真功夫, 電了髮後一整年不再去也沒問題, 頭髮隨著長度不同仍大自然的外觀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我髮型師以前都係老闆仔,同一兩個partners租個舖仔,但係佢哋幾個都只係做預約客,剪個頭髮基本兩粒鐘,維唔到皮唯有喺屋企做。

      刪除
  5. How's your friend?

    Even though the hotel room is small, it's reasonably-price and clean.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實乾淨程度可以改善架,啲地毯麻麻地乾淨。

      刪除
  6. May I know your hairstylist contact? where is it? million tks

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你是我認識的blog友嗎?如果只係匿名偶爾出現,抱歉我唔係太想喺個網度公開佢聯絡方法。

      刪除
  7. I am totoma. I left you a few messages in yahoo blog before. Can you email me? BTW, my family has moved to bay area since last July.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes, I remember you. Can you leave me your email address? Then I can send you his contact.

      刪除
  8. 新年快樂,身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂,你哋都要身體健康!

      刪除
  9. Ceci:
    ~回港, 除咗機票, 之後, 就係酒店, 依間雖然啲房間唔大, 但就腳, 地方幾企理. 如果我返香港,都會考慮依間!!
    ~你把頭髮, 我覺不錯, 原來是找香港髮型師. 其實, 直到現在, 我身邊好多朋友, 一年返一次香港, 都係為剪頭髮!!
    ~去韓國, 係咪食多次啲醬油/豉油蟹?(唔太記得個名)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實房大跟細對我自己嚟講無乜所謂,最緊要位置,但如果我麻煩老公一齊,就一定唔可以住太細房。

      我頭髮多又長得快,如果剪得唔好,好快就會好重。


      醬蟹都有食,其他嘢都食咗好多。

      刪除
  10. 我見AIRBNB訂房網有好多選擇, 下次回港前你可以望下有無心水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實最重視位置,就算搭地鐵都唔想搭好多個站,人老咗愈來愈懶。

      刪除
  11. 我都係返親香港都會剪頭髮,但全因為平同好過美國。唔似CECI咁重感情,我次次去唔同地方剪。
    你就好啦,無白頭髮,我白髮齊眉喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個香港嚟講髮型師唔算平架,不過應該都平過美國。我真係幾長情架,無論髮型師、修甲師、gym instructor等,我都會跟好多年架。

      我其實都偶爾有三兩條白頭髮,見到時都會pull it out.

      刪除
  12. 我以前都是我弟幫我剪髮,但他近年不幫我剪,我都出去剪,都會去熟悉的髮型鋪剪...

    回覆刪除