8/2/2015

我又來了!

在知道應該見不到在澳洲患病的朋友後,我不想無無聊在港過兩週,於是昨日下午隨便找了一間旅行社,即日出機票訂酒店,今早晨早飛來這裡。

到步第一樣買的東西:冷帽!




14 則留言:

  1. ENJOY YOUR WONDERFUL TRIP IN KOREA, ALSO WAITING FOR YOUR NEXT ARTICLES ABOUT佔中,日前有段訪問李怡有空看看李怡主場:
    https://www.youtube.com/watch?v=QuBZbTlePxg&feature=youtu.be
    OR ==http://youtu.be/QuBZbTlePxg

    回覆刪除
    回覆
    1. Than you. It's cold here but bearable..

      刪除
  2. 咁凍,記住敗多幾件靚衫喎! 盡情敗得開心D啦! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 日頭有陽光ok架,係天黑後得人驚啲,個頭同對耳仔會凍到痛,所以要帶帽。

      刪除
  3. 回覆
    1. Thank you! I'm here mainly to eat and to shop, so the weather is ok.

      刪除
  4. 回覆
    1. Yes! 都有諗過去台灣或者泰國,但係中咗韓毒就再嚟一次。

      刪除
  5. That's pretty cold considering you have to walk outside.

    Hopefully, going to Seoul doesn't mean bad news about your friend.

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果係日頭我覺得ok架,不過要帶帽同手襪。不過琴日突然落雪我就無乜出街。

      刪除
  6. 希望你朋友無乜事啦。
    散散心輕鬆吓好好呀~
    等睇你啲美食相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋班朋友暫時都無我朋友消息,我估佢捱緊,或者好少清醒時候,其實出發前一兩日,我都知無乜機會見到佢。

      刪除
  7. Ceci:
    ~一個人真係可以好隨意及自在. 要去旅行, 真係好容易!! 有旅行去, 個心relax好多, 而且你早排公司要搬, 你今次真係可以紏下
    ~希望你朋友無事. 順利.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人夠自由真係好開心架,幾時去邊都得。

      刪除