27/2/2015

2015香港之旅(下)

一眨眼,已由首爾回港,我回港的兩週都不冷,雖然有降到攝氏11-12度,但對於美國或首爾的零下十幾度是小毛見大毛,我早上外出吃早餐連外套也沒穿,還出了一身汗。

回港後主要節目都是見朋友及吃吃吃,其實我在首爾已進行了一個狂食之旅,已經吃滯了,但年尾見朋友,除了吃還是吃吧,我很少吃飯影相,以下幾張是記得時影下的。

一晚想去看到維港夜景的食肆,就跟兩個朋友去尖沙咀的不倒翁打邊,環境是一流,食物質素也好,但比兩年前貴好多,三個人要$2,000!難怪見到在場同胞多過本地人。



沒約朋友時,我都會爭取機會吃喜愛的油渣麵及魚蛋粉,現在看到那兩杯濃郁檸茶也好懷念。




適逢年尾我又住在銅鑼灣,就約了朋去去行維園年宵,我去那天是第一個週六人山人海。



今年有很多跟雨傘運動及689有關的檔位,最得我心的是賣吹氣鐵馬的鳩嗚站,鐵馬實在太可愛,我亦幫朋友買了幾個。





之後走到支聯會攤位,叫義工伯伯幫我寫了這對民運揮春。另外買了一對揮春拿回美國裝飾公司。



濕檔攤位都是賣水仙蘭花的多,桃花好似只有一兩檔。




另一天與朋友到尖沙咀吃日本菜,可能吃大了個胃,份壽司吃不飽加了個冷麵,之後返銅鑼灣見未食過綿綿冰(尤其想試益力多味),又去再食過。





一晚約了舊同事去金鐘夜上海吃飯,未吃飯之前跟可以早出現的朋友去Habitu喝咖啡,怎料退了一次連續兩次都不能弄一杯「熱」的咖啡出來非常失望,我最討厭不冷不熱的飲料,即使味道尚可仍然大扣分。



年近歲晚當然要回家團年,近年我家都是以打邊爐方式團年(因媽媽懶煮飯),這是一部份食材,正式份量各種類加倍吧。見圖就知道我家是「海鮮胃」,肉只有一份,沒有任何一粒丸/餃子之類。有些人會說自己有一個「甜品胃」,無論吃多飽也可以再吃甜品,我們家就是有吃驚人份量海鮮的腸胃。了解我們是「海鮮胃」之後,就會對我之後寫的首爾狂食之旅明白多一點。



最後,臨走前到書局買了兩本書。




20 則留言:

  1. 依家的同胞是有錢佬啦, 很會花錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,要食飯見唔到同胞,比較高級啲嘅西餐廳會好啲。不過不倒翁啲檯唔迫,所以都算食得安樂。

      刪除
  2. 早幾年前聖誕返香港,我個女著住背心行商塲,睇到人眼都大埋,好想去行花市

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,大部份時間有攝氏20度,我平時已經著短袖,但係見到周街啲人頸巾厚褸長靴出齊,真係嚇壞。

      刪除
  3. 平時一定係港式食物相最吸引我,今次絕對係年宵攤位最為吸睛! 離開香港後,都未試過返去過年/聖誕。

    同雨傘運動有關嘅物品,如果在場,我都會買嚟支持同留念,而我平時係甚少買雜物嘅人!

    有傘有聚,大家都要努力堅守信念呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都好想聖誕新年返香港,因為香港氣氛好好多,但過去7年都無,因為怕pack厚衫,今次有特別原因至會冬天返。

      其實年宵我可能都有廿年無去過,不過依家係美燦,以遊客心態去迫吓咁話啦。

      刪除
    2. 我都係廿二年無去過

      刪除
  4. 有傘有聚,人生百態非人能控制,徐偶而安,祝妳天天快楽.

    回覆刪除
  5. 魚蛋粉, Yummy!

    What's 綿綿冰? Like thinly shaved ice?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講香港嘢食,近年我都係比較掛住啲粉粉麵麵類。

      其實綿綿冰只係整薄咗嘅雪糕,無乜特別,而且我去呢間都食唔出益力多味,有啲被騙!

      刪除
  6. 你好,我是 kevin,我是剛到美國工作不久。我已經很懷念香港的奶茶了

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝探訪留言,香港的即沖奶茶可以頂吓癮。

      刪除
  7. Ceci:
    ~我都是最掛香港啲魚蛋粉, 就算溫哥華已經比較港式, 都係食唔到香港味道嘅魚蛋粉!! 我食魚蛋粉,連湯都飲埋!!
    ~香港而家出去食, 食啲地方舒服啲, 食物好少少,都唔平!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港嘅粉麵在外地真係幾難做到,我近年回港都盡量食。

      刪除
  8. 如果你仲有時間,可以嘗試去西九龍中心 7/F 蘋果商場內有一家叫隠家拉麵工場。我覺得值得一試,但要注意一下營業時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. oh,睇漏眼,買書已是旅程的最後一站。

      刪除
    2. 多謝意見,我對拉麵興趣不太大。

      刪除
  9. haha 好好笑海鮮腸,我家都好鐘意食海鮮架,反而甜品我一般啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我屋企人食海鮮好似唔知飽咁架。

      刪除