12/2/2015

Blaze:媽咪幾時返屋企?!

無論在香港或首爾,每日早晚,我都會用FaceTime跟老公通話。

如果我叫Blaze,佢就會走埋嚟八八卦,雖然2D畫面佢多數見唔到我個樣,但係會認到我把聲知道係媽咪。

今日離開首爾,仲有唔夠一星期就返美國。Blazer,下星期見喇!




14 則留言:

  1. 係喎! 咁呢兩個禮拜係咪妳老公唔駛出差,所以可以喺屋企陪Blaze呀。

    好好享受餘下假期! 希望妳同妳朋友有聯絡上啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸就嚟轉工,最近都喺屋企,等我走得放心啲。

      刪除
  2. You and your husband are such lovebirds.

    I don't think I will factime with my husband twice a day.

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha, lovebirds we definitely are NOT!

      We are apart a lot because of his work schedule, so I guess we build into the habit of calling each other to report what is going on daily.

      Also because I'm overseas on my own, I'm mostly just calling him to let him know I'm back to the hotel and safe. We actually don't have much to talk about.

      刪除
  3. 回覆
    1. 我擔保一定係Blaze掛住我多啲。

      刪除
  4. Ceci:
    ~睇黎兩個都好想念你!!
    ~韓國多寵物衫/物品嗎?? 可以買黎比Blaze!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze晤太鐘意著衫,所以我平時都唔會太留意。

      刪除
  5. 識得望,好叻女呀 haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢聰到我把幫會嚟八卦吓,爸爸又會擺個電話喺佢面前。

      刪除