3/3/2015

首爾自由行2015第一天 :新酒店Ibis Styles及元祖明洞海鮮鍋

因為是臨時決定去首爾,我雖然有帶一件大褸及我的鐵膽Stuart Weitzman 5050長靴,但預寒衣物仍是不足。星期六下午買完機票後,第一時間去Uniquo買了兩件長袖墊底內衣及一對墊底襪褲。

我選擇仍然住明洞,因為只搭的士的我一定要找個位置正中的地段,但因為時間倉促,除非付差不多三千港幣一晚,明洞圈內的酒店已全滿。旅行社職員一直幫我找,最後找到在明洞圈外一條馬路的Ibis Styles Ambassador Hotel,因為剛開幕一個月左右,仍然有房而且價錢實惠,就在職員幫我訂機票時,我自己用iPad同時到酒店自己的網頁查看,發現直接訂的價錢更平,所以就即場自己訂了,4晚價錢約406美元,包早餐,以明洞來說非常合理。

以下用圖片說明酒店位置,藍圈就是我認為的明洞內圈,上次住在皇家首爾酒店,今次住在地圖顯示仍在施工中的地方,機場巴士站就是過一條馬路的「明洞/世宗酒店站」算近又方便。你看地圖好像好大,其實明洞圈好細,由一邊走到另一邊約十分鐘吧。


我是早上8點多航班,但在首爾入境等了好長時間,拿pocket wifi,再搭個多小時的巴士,踏入酒店房時已是下午3/4時。

這裡好像是標榜為商務酒店,房間比上次皇家首爾細,尤其浴室廁所,但一個人當然還可以。新酒店的好處是所有裝修裝置都是全新的,床頭櫃還有各類電話的充電站,值得一讚。




但亦因為酒店太新,運作上可能尚未順暢,我最大意見是每日的房間清潔做得太差,換床單時不小心把睡衣掉在地上,沒添加洗頭水沒清潔浴室等,都不應是任何一個管房部應犯的錯,幸好他們管理層好像有認真地聽我意見,希望後來的住客有更愉快的經驗吧。其實前台與餐廳的年輕職員,個個中英日語流利又友善是值得一讚的。

我抵達當晚,好像是首爾今年冬天最凍的一日(最低降至零下14),我5時出發找食時應該是零下10度左右,其實這個氣溫我是可接受的也不需要穿太多衣服,但明洞內街寒風非常強,加上寒風的感受氣溫可能是零下20度,我走沒多遠就意識到一定要即時買冷帽,因為我一向耳朵太凍的話就會頭痛,我當晚忘了帶手襪又沒穿墊底褲,所以未吃飯已先入Hats On買了冷帽即帶,手襪也是必須的,最好是密封的皮手襪而不是冷手襪。

我選擇在寒冬去首爾,知道在外行走的時間有限,旅遊景點不在考慮之內,但仍然會去是因為上年旅程的遺憾是吃得不過癮,我今次主要去「食」,而第一晚光顧的地方,也跟上次一樣:元祖明洞海鮮鍋(今年的旅遊書改叫「明洞媽媽的家」)

我上次寫一個人吃不了一鍋/一份”……今次我來首爾,是將這個概念完全摒棄而來的,所以一坐下就叫了一個小份的海鮮鍋(3萬韓圜/28美元),平時大概是2-3人分的吧。

看圖就不用解釋太多,材料有魚、蝦、蟹、蜆、青口、魷魚、扇貝、花枝等等,蔬菜有面的唐蒿及墊底的芽菜及蘿蔔。




之前說過我家是海鮮控,要我KO一個海鮮鍋沒難度啊,連墊底菜都食完,下次可能會挑戰中鍋,因為會加上原隻八爪魚。可惜我是獨行俠,想叫更多其他菜色如海鮮餅等已不行,而且還想去吃甜品。


想再吃紅豆綠茶冰就走到Café Droptop,但它們冬季沒有這個甜品,好失望啊!又吃不下烘餅蛋糕之類,喝了一杯咖啡就走了,韓國的咖啡真的比香港美國都要好喝!


之後在明洞走了一圈,第一晚就買了一件絨褸及一件好厚的毛毛背心外套,件毛背心是售貨員發現我手凍得像冰一樣(我一向手凍腳凍),建議我即買即穿在大褸內的。有關購物的就之後另寫一篇吧。

逛完街就回酒店了,第一日行程完結。



10 則留言:

  1. Accor group 是直接訂比較平。我本想都訂這間,不過佢地當時未開,遲遲都quote 唔到價。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺,首爾酒店好多時都係直接訂比較平。

      我都想試吓佢哋明洞內圈嗰間,又或者係任何一間Skypark。

      刪除
  2. 間酒店房其實都唔算太細,以—般亜洲人身型嚟講,就算二人—房都夠用,最正係全新嘛,只可惜我未有去韓國嘅打算啦。我反而好奇個馬桶喺邊?係咪浴室鏡後面隱若見到門柄嗰度呀?

    個海鮮窩妳一個人都食得哂,真係好有食力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,就係門柄入面,廁所係分開架,好嘅設計,一來廁所浴室可以兩個人同時用,二來解決氣味問題。

      個海鮮鍋我覺得食個中碼都得架。

      刪除
  3. The hotel price is really resonable.

    以—般亜洲人身型嚟講,就算二人—房都夠用 <--- Exact reason why my husband hates going to small mom and pop shops in HK.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公其實都係亞洲人身型,但係外國人無論乜身型,對空間嘅要求同我哋一定唔同,就講住屋,我老公覺得每人平均要有一千呎至ok,俾香港人聽到以為佢傻嘅。

      刪除
  4. 個鍋好吸引,會不會好辣?
    我下次返去都要去番轉韓國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有網上評論話個湯辣,但我記憶中好似無辣味,不過可能一來我食得辣,二來可以侍應知道我係遊客自動減辣??

      韓國我真係唔介意成日去,就好似日本咁,景點唔駛再去,而係去食、買、周街行吓。

      刪除
  5. Ceci:
    ~我都係長期用Uniquo 長袖墊底, 因為墊底得黎,好舒服!! 我好希望溫哥華快啲開uniquo
    ~你間旅行社不錯, 很熱心幫你揾, 好上心及交帶!
    ~韓國啲凍, 都好凍下, 好彩你無冷親!!
    ~喜歡韓國啲海鮮鍋, 感覺好辣, 但我喜歡!! 你一個擦一鍋. 除咗個鍋好食, 你食量都幾得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺美國多數唔會著長袖墊底衫,office太熱。

      旅行社想做生意實要幫我搵啦,我去嗰層樓有四五間旅行社,如果佢唔幫佢知就會無咗生意,不過佢都唔介意幫我搵完之後我自己訂,佢淨讚訂機票嘅錢。

      其實我一直覺得海鮮係唔飽肚架,基本上食幾多都無所謂。

      刪除