10/3/2015

首爾自由行2015 (第三天的日間) :東大門廣藏市場、Doota

第三天仍是在酒店吃早餐,之後等到中午出發,今日的行程是東大門。我在首爾未試過吃街邊檔「掃街」,一來對小食興趣不大,二來有限的食力要留給主餐及甜品。

但已是第二次到訪,覺得要試下平時常在韓劇見到的小食,於是就去東大門的廣藏市場。廣藏市場是一個有蓋但不密封的綜合市場,有賣布料衣服的,有賣小工藝及遊客紀念品的,有街市,亦有很多像香港大排檔的小食店,現在已成遊客熱點。






我在熟食檔走了兩圈,看到他們主要有幾種類,包括賣麵食及其他肉類如豬手血腸等,有主要賣餃子的,有賣煎炸物如綠豆餅的,有賣街頭小食如年糕、魚餅、紫菜捲的,而旁邊大一點的舖頭就多是各類鍋物(如內臟、魚肚魚子、或海鮮)。我有想過吃碗湯麵,但原意是吃小食,就走到應該是全場最紅的檔口,吃婆婆包的紫菜捲。



小檔只有兩個嬸嬸及婆婆打理,婆婆就一直不停地包紫菜捲(又稱麻藥紫菜捲),她們的檔口周圍掛滿各大電視台來拍攝的照片,亦是全場唯一一檔坐滿人的檔口,我要走兩圈再回頭才等到空位。

食物種類只有三種:紫菜捲、熱湯魚餅及辣年糕,我三樣叫齊。我覺得魚餅最好吃,因為那熱湯非常好味(可能是味精),我後悔只叫了一塊。最出名的紫菜捲也好吃,因為紫菜新鮮味濃,包好後又會淋上麻油,跟日本壽司捲的感覺不一樣。


臨走前請一個路過的強國遊客幫我拍照,找錢時我跟嬸嬸大聲說了句琴沙咪打,引來嬸嬸問我是否韓國人(因為我一直只是手指指點菜),跟著興高采烈跟婆婆及其他顧客討論美國人會說韓文,我就陪陪笑。


來到東大門,就順便去看衣服,東大門一直是韓國時裝批發的大本營,現在除了晚上的批發市場,亦建了好多大百貨公司,因腳骨力有限,看過旅遊書介紹後決定只去Doota。看了大約個多小時吧,最後只買了一件外套及一件上衣。(其實我之後再看中了另一件外套,但冬天衫太厚,知道行李應該沒空位了。)





在商場喝了杯咖啡後就回酒店了。

8 則留言:

  1. I love how carefree your trip was

    回覆刪除
    回覆
    1. 一個人旅行最大嘅樂趣就係自由嘛。

      刪除
  2. 真係唔可以睇少"掃街"嘅殺傷力,不知不覺都可以食到好飽!

    朋友告訴我東大門店東一般很進取,會不停捉住人買唔停,妳有無見到呢D情況呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都無snacking嘅習慣,而且知道我一掃街就會影響正餐胃口,所以今次掃家當正餐。

      我無去東大門批發市場,Doota係幾個百貨公司中算賣得較貴嘅,地下更有好多韓國本土設計師嘅貨品,件件過千港幣架,所以無人拉客架。

      刪除
  3. 我後悔食得少,要兩個胃就差不多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,基本上一到離開嗰日已經後悔點解唔食多啲,仲有乜乜乜、物物物都未食!

      刪除
  4. Ceci:
    ~你身型真係keep得好好呀!! 所以, 天生瘦嘅人, 到成長之後, 身型都會好好睇!! 喜歡你件褸!!
    ~去旅行, 係好多美食, 但邊食到咁多,但每次去完旅行望返啲相, 都會後悔, 當時唔食多一啲!!
    ~我覺韓國啲街道好寬闊, 感覺舒服, 就算係室內街邊檔「掃街」地方, 都好寬闊...無壓迫感

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比最重時瘦翻啲,依家呢個磅數(96-98)係我覺得比較理想嘅體重,如果一直keep到就最好。我算好好彩,無身長腳短嘅問題,著衫係會易啲。

      件褸個blog出現過架,斷碼只可以買4號,改到依家應該0號,改衫師父手功算OK。

      話時話,韓國啲街道真係幾乾淨,乾淨過香港好多。

      刪除