31/3/2015

Blaze :媽咪係我BFF

我同好多哥基一樣,淨係鍾意被人摸,唔太好被人攬攬錫錫,好多時被攬被抱都會逃走。

Blaze就更加無乜錫錫嘴嘴人嘅習慣,就算媽咪哄個頭埋嚟,我有時都擰開面架。

不過凡事有例外,我只會喺一個情況底下錫人,就係個人要矮過我。你哋一定笑我,你腳咁短又咁矮,仲有邊個矮得過你呀?

有!就係個人瞓底嘅時候喇,咁我就一定高過佢喇。因為高啲嗰個,幾時走人都得,安全感大好多架。

喺我哋屋企,只有媽咪間唔中至會咁做,仲要係佢準備沖涼洗頭前一陣至會,因為瞓完地一定全身全頭狗毛。我係媽咪跟尾狗,媽咪一瞓底,我就會好興奮咁哄埋去佢塊面度錫錫錫,又或者拍埋自己個身去媽咪旁邊有咁近癡咁近,我通常呢個時候就係最嗲架喇。

你睇我,我當媽咪個頭係枕頭,我哋好friend架。




我有時又會爬上媽咪身上。


爸爸係唔會咁做嘅,一來佢有潔癖唔鍾意被狗狗錫,二來佢雖然日日會同我玩拋波波,但麻甩佬一個,無媽咪咁會鍾意攬我錫我同我講嘢。所以瞓地攬攬錫錫就係我同媽咪獨有嘅bonding time

雖然爸爸媽咪都好錫我,但兩者之間我一定信任媽咪多啲,每個有狗狗家中嘅pack alpha位置,我屋企就一定係媽咪莫屬。亦因為咁,媽咪就算亂咁攪我搬我抬我,或者有啲情況整到我唔舒服,我都唔會反抗,因為我信得過媽咪係唔會傷害我嘅,你睇佢將我打橫放喺佢身上,我都瞓定定唔會走狗架。不過媽咪都話做alpha蝕底,因為我所有沖涼、洗耳仔、刷牙、剪腳甲等麻煩嘢都只係媽咪一個人負責。


點都好啦,媽咪就係我BFF

(媽咪註:哥基呢隻狗種,一來有畜牧性格,二來因為身型矮又跳唔高,容易缺乏安全感,會唔太喜歡被攬被抱,年輕嘅哥基更甚。但為咗照顧佢哋,有時有必要抱佢哋或者箍佢哋,所以一定要訓練佢哋可以被某啲信任得過嘅人攬攬抱抱而唔會爭扎。只要從哥基細時起,間唔中用自己身體蓋過佢哋全身,尤其係佢哋全down呢個最脆弱(vulnerable)嘅姿態下輕輕壓上,短時間唔俾佢哋逃走,等佢意識到信得過嘅人係佢哋alpha(領袖),咁就可以慢慢訓練到佢哋,我到依家都間唔中同Blaze喺地下玩,然後壓下佢等佢唔好忘記媽咪係領袖架。)


10 則留言:

  1. Blaze 好fluffy, 好想摸下佢呀!:)

    真係無諗過哥基狗狗有個咁得意嘅特性,唔通真係矮仔多計!其實係咪Blaze眼中嘅熟人肯瞓低,Blaze 一樣會肯比佢抱抱定係要不嬲照顧開佢先得架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze好鍾意俾人摸,任何人摸佢都得,如果你瞓低佢都伯會走埋你度推你要你摸佢架,不過箍實佢或者攬佢,佢就多數都會爭扎,主要因為狗嘅本能,被困的話會覺得危險,依家如果要攬佢或者玩打交,都係我攬多,佢爸爸唔會咁做。雖然爸爸都好錫佢,但始終認定佢係一隻動物,媽咪有時會當佢係個人仔,會同佢講嘢。

      刪除
  2. 沖涼、洗耳仔、刷牙、剪腳甲 <--- least favorite part of owning a dog, IMO.

    The dog hates it, and I hate it.

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze都ok嘅,除咗剪腳甲要爸爸hold住,其他佢都會乖乖由得我攪佢唔會抗拒。

      刪除
  3. 好嗲,我都成日唔介意攤係地下黐貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻狗甩太多毛,所以我哋好少坐地。

      刪除
  4. 我都發覺呀! 須然冬爸最易蝦但係肥冬未必比佢反身,反而我日日照顧肥冬所有野,我點攪肥冬,反肚,抱,搓,都好,佢都吾會反抗架,可能我就係佢既領導者..

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸通常都係陪玩,搬搬抬抬同埋被蝦嘅,媽咪多數會當佢哋係人仔,雖然有時係惡啲,但係亦係佢哋最信賴嘅。

      刪除