9/3/2015

首爾自由行2015 (第二天的下半天) :弘大aA Café及炸雞

吃完午飯,我就乘的士去上次撲了兩次門釘的弘大aA Café。今次沒遇著假期,終於體驗到首爾市日間的強勁塞車狀況,幸好的士費最後也是萬多圜可接受。路途中,看到不停有白碎片墜下,我最初以下是花瓣,但後來愈下愈多,我才意識到原來下雪了,而且也很密集。司機在外街放下我再用車的導航地圖告訴我要自己走入內街,我已來過幾次當然沒問題,但因為雪大我也弄濕了少許。

閒日的下午aA Café也有不少客人,有附近的大學生,也有很多日本遊客,(我去的所有地方幸好都不是同胞會去的),當日咖啡廳地牢被借來拍攝,我也沒有周圍走周圍拍,只是坐在大門旁一邊喝咖啡一邊賞雪。





以下照片是咖啡店妹妹代拍的,絨褸就是之前一晚在明洞買的,面褸不太厚但有兩層,內裡是一件有帽的背心可以分開穿,不過只是四個骨袖長。


離開aA Café後,我在弘大停車場街及弘大附近逛了一陣,買了幾件衫就打的回酒店了。回去後我睡了午覺,怎料一覺醒來已是9時多,當然住在明洞要吃多晚也吃得到,但我還有點倦一睡醒也沒胃口,記得酒店旁就是一間炸雞店就去那裡解決晚餐,這裡不能點半原味半加醬的,我點了原味,不喝啤酒的我點汽水!


韓國的炸雞真沒得頂,即叫即炸熱辣辣粉漿薄得來味道又好還有什麼話可說,但我喉嚨痛也不餓沒吃太多,吃完回酒店就完成第二天行程。




12 則留言:

  1. 加埋唇印嘅咖啡特別甜呢! :)

    件褸好靚,真係由顏色到款都好得!不過隻䄂唔夠長,都真係會凍D,我最鍾意嗰件褸隻䄂都係咁嘅長度,都比較少著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四個骨袖長我ok架,可能我唔係太怕凍。

      我第一晚見到件褸,等都無等之後幾日會見到乜衫就買咗喇,因為真係好鍾意,內袖件灰色有帽背心襯得好靚,唯一缺點係件褸好淺色好易污糟,我喺首爾著咗一兩日返到美國已經攞去乾洗。

      刪除
  2. 好想食, 韓國的炸雞:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會要試下,真係好好味。

      刪除
  3. 絕對同意,炸雞無得輸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係,熱辣辣雞肉熟得嚟又唔鞋,好好味。

      刪除
  4. 今次我地無機會食炸雞,留下一次了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炸雞我覺得宵夜食應該最正!

      去親首爾,無論去幾多人,都有「仲有好多嘢未食」嘅感覺。

      刪除
  5. Ceci:
    ~依蝶炸雞, 好美味咁. 炸雞隔離蝶配菜是什麼?? 是雪梨粒嗎?
    ~我覺韓國人係飲食方面, 都幾識平衡, 通常有大量side dishes 都係蔬菜!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係醃蘿蔔,酸嘅,用嚟平衡煎炸或者辣嘅食物,韓國炸雞指定配菜。

      韓國人主食方面好少用菜,多數都只係side dishes有,而且唔係新鮮菜,其實唔夠中國人咁健康。

      刪除
  6. 睇落炸雞好好味.

    回覆刪除