11/5/2015

終於可以穿春裝

剛過去的冬天實在太漫長了,由去年10月底直至上一個星期,足足5個月都是寒冷氣溫,冬季衣服穿了差不多半年,真的悶到發瘋!

由首爾香港回來後,我都沒有買過冬季衣服,春夏裝又遲遲未開始,所以過去一兩個月算好節制!

LoftAnn Taylor上個月都突然多了個Cyber Spring,有一天全場半價免郵費,但我看來看去都只是選了件外套及有eyelet pattern設計的恤衫。



J Crew前陣子也有7折,買了兩件T恤加條軟軟像絲質的印花褲。




另在趁Boden減價買了這件麻質的上衣,我喜歡60年代的懷舊圖案設計。


然後當然是裙,不買裙就不是我。

先是兩條來自Mod Cloth,藍色的斯文款,是留待要穿得較莊重或成熟的場合時而買的(其實都是藉口,這類裙我也有不少)!白色像水彩畫的那條,長度及膝,但我這年紀這樣穿有點過份了,我會當把它tunic穿,下身配白色四個骨褲應該好看。



上星期Talbots春裝減價7折,我一直看中了下面這條花花裙,印花漂亮下身又有袋,但減價第一天上午我穿的2P碼就賣斷了,猶豫了很短的時間決定買4P,來貨後發現應該改得到就留下來了。唉,早知會斷碼就不等減價了,改衫錢加起來也差不多!


最後當然是我這一兩年的大熱maxi dress。季初在Anthropologie買了這件,因為顏色較低調也有明顯上下身的設計,成為我穿得最多的一條maxi dress



另外兩條來自Mod Cloth,淺色那條因為顏色花紋與裁剪都較明顯,我刻意把它改短一點到腳眼上幾吋。另一條不太特別但價錢平可當街坊裝。



買了這麼多maxi dress,我建立了一些自己的喜好與心得。首先我不買淨色,我發覺淨色的,都像沙灘裝蓋在泳衣上太隨意的感覺。另外maxi dress因長度關係,有些裙是介乎便服與晚裝之間,我想要的感覺是dressy but not formal,所以選擇時也依照這個原則。印花當然可以,但花紋太大或誇張的我多數只考慮裙身深色的,至於碎花或印花低調的,就任何顏色都可以。畢竟,穿maxi dress容易給人「衫穿人多過人穿衫」的效果,即使像我身形較修長均勻的,也要小心選購。我亦大部份時候會外加一件短外套「讓整件事自然一點」。這一兩年買的所有maxi dress我都穿過,實用性比我買的其他裙高好多,亦得到好多陌生人讚賞啊!



12 則留言:

  1. I have never bought a maxi dress because i feel that it will wipe everywhere i go -- floor, bathroom ...
    I can imagine you will find a fancy dress for yourself when your daughters will get married!? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我所有maxi dress都會改短,而且係短到腳眼位以上,因為我著平底鞋亦唔鍾意啲裙拖地,我覺得要上樓梯方面先得。可能我腰位唔太低,就算改短都仲有maxi dress效果。

      如果啲囡結婚,我估我會揀啲低調嘅衫/裙,一來佢哋先係主角,二來佢哋有自己親生媽媽,老公前妻至係嫁囡主人翁,我一定唔會喺呢啲場合令佢覺得我要爭風頭。

      刪除
  2. Anthopologie 條裙好靚,妳身型偏瘦,一定着得好睇,比着我,肚腩大過胸,着唔到呢D修腰位嘅款! ^^"

    妳話要改成tunic條裙,我覺得同ted baker 嘅款色好似,都係好eye catching, 好好睇呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意Anthropologie條裙夠低調,唔係吊帶著乜bra都得,即使唔著外套都夠自然,所以一諗唔到著乜就著嗰條裙,非常實用。

      條白裙實物都幾靚架,尤其係高領位我鍾意,又唔太貴,不過夾位大咗少少我攞咗去改緊。

      刪除
  3. Have you bought any maxi skirts?

    I am tempted to get some maxi dresses but thought they might be a little too casual for work.

    回覆刪除
    回覆
    1. maxi skirt 我好似只有一條純白色嘅,我近幾年都無著skirt喇,總係覺得著裙方便因為一件過。

      如果你外配係短西裝形外套,應該唔會太casual,不過當然要睇你工作種類啦,我公司牛仔褲都得,我著裙已經too formal喇。

      刪除
  4. 我依然係好忙, 不過見你講春裝都忍唔住要搭下嘴 :P

    其實三月都重係寒寒地時我已經忍唔住換咗季, 再見到長boot同大褸我會嘔架喇! 呢季我瘋狂地買粉色系, 又突然大愛mint colour (其實我好少著綠色), 上兩個星期响Milan時我直情買到癲咗 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個星期前我哋仲係攝氏10度以下,太凍換唔到季呀,我最多只係前一排已經收起所有靴。

      我今年無乜點買,太多衫都著唔哂好浪費。我對粉色麻麻地,我比較鍾意鮮色。

      刪除
  5. 每次睇你介紹時裝,都覺得你很有品味,十分羨慕呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜身形都可以有品味架,我都只不過係買得多上網睇得多,漸漸知道自己喜好同適合著乜衫。

      刪除
  6. Ceci:
    ~你個邊, 這一個冬季, 好像好長!! 我都記得, 我當年係多倫多, 要咩住件大褸半年!! 好明白你感受!! 而家終於着到春裝, 實有說不出嘅快樂!!!
    ~Loft and Jcrew, 我近排幫襯多咗!! 條印花褲, 我都有考慮過!! 哈哈~~
    ~今次, 你買多咗裙!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Loft同Ann Taylor今年我無乜睇中,半價都買唔到啲乜。條印花褲我今日返工著咗喇。

      夏天著裙最方便。

      刪除