20/4/2016

中年女的皮膚 :潔膚與護膚

上回寫完化妝品,今次談談潔膚和護膚。

卸妝潔臉

因為每天化妝,卸妝當然重要亦要徹底。我用色素濃度高的粉底,所以每晚洗臉也必會洗兩次,第一次主要是把色素洗掉,洗出來真是一灘黃水,然後再洗一次去清潔毛孔。

我有個潔膚小秘密,就是差不多二十年來,第一次洗臉都是用非常便宜的Body Shop Tea Tree Facial Wash。這支十幾美元一大瓶的潔臉液,很適合我的混合性皮膚。直到現在已到中年,我每個月週期來前,都會出一兩粒暗瘡,Tea Tree有助控油預防暗瘡。這潔臉液去妝力強,而且只用這個洗臉後皮膚也不會乾,價錢平超值。

洗掉表面的化妝品後,第二次潔臉會用Clarisonic潔臉刷,在刷上加上1) Bliss Fabulous Foaming Face Wash,或者2) April Skin Magic Stone潔臉皂。前者有很微小的磨沙粒,原本Clarisonic刷不應加任何磨沙用品,但我覺得Bliss的磨沙粒非常細,加了效果也不錯。至於April Skin的魔法潔臉皂,是韓國近來非常流行的潔臉皂,我買來試了,也覺得潔臉能力非常好,用後臉有非常潔淨的感覺。

以上是我平時上班日的落妝潔臉程序,因為我是在洗澡時同時落妝,所以無可避免地會用較熱的水洗臉,大家不要學,但我覺得洗頭髮時臉已被熱水淋透,用不用熱水洗臉都差不多。早上起床我就會用Shiseido的潔臉泡,比較溫和。


至於那瓶王牌Eve Lom潔臉膏,什麼時間用?因為不能在洗澡同時用,我現在已比較少用,可能週末才用,但我認為它仍是市場上最好的落妝潔臉產品。


面膜

我很懶做面膜,有時一星期都不會做一次,最常用的是Bliss Triple Oxygen Instant Energizing Mask,不是什麼很強的面膜,但因為可以在洗澡時一起用方便。SK-II Mask-in-Motion也易用,拍在臉上即可。Innisfree的火山泥面膜每隔兩三星期一次吧。最少用的應該是Tony Moly的蝸牛面膜,多數是旅行時用,或每一兩個月,記得才用一次。以上幾種面膜都不錯,我少用純粹只是懶。


護膚

相對於做面膜,我放更多心思與金錢在護膚用品上,可能我覺得只要每日潔臉與護膚做得好,不附加什麼問題也不大。

說到護膚品,我已被SK-II寵壞走不回頭了。最初只是用神仙水,早上妝前及晚上潔臉後用。後來要在粉底下加上防曬,就加上它的日間精華Cellumination Day Surge,這支SPF30++的精華液很好用,三滴已夠全臉用,易吸收不油膩,但不知道為什麼在網上買不到,在香港也只有一些大一點的莎莎才找到。因為之前一支差不多用完,我買了較新出的Facial Treatment UV Protector,這支防曬度也有SPF25++,暫時未開始用,不過只要不油膩我就滿意。


晚上拍上神仙水後,除了有時繼續用Boot No. 7防皺霜外,我最近開始每晚用SK-II較新出的R.N.A. Power晚霜。這是繼神仙水後,我覺得有最神奇效果的SK-II產品。官方對此介紹是:含革命性Radical New Age複方及PITERA,鞏固自身膠原蛋白結構,10天緊緻輪廓,肌膚變得更緊實、更飽滿,臉部線條重現年輕立體感。

我沒有用過它們之前的晚霜Stem Power,所以沒法比較。雖然人到中年,但我的皺紋也不明顯,所以也沒法評論它對撫平皺紋的效果。我可以說的是,這瓶R.N.A. Power令我的臉非常滑,是非常的程度。

首先,這瓶晚霜質地不太杰,容易吸收不會油膩,可能我只側睡,我有點怕晚上臉油油的。要知道晚霜效果好不好,其實早上起床上妝時就知道,因為我用手指上粉底,如果搽日霜吸收快及上妝推粉容易的話,就表示晚霜有效。(我之前試了InnisfreeGreen Tea Seed SerumGreen Tea Sleeping Pack晚霜就覺得無效了。)

現在每朝洗完臉,仍摸到臉是滑滑的,每天化妝推粉都順順利利。這狀態之前自已做完蝸牛面膜,或去美容院時做完facial的翌日都會遇到,但不會持續每天臉都滑,滑的程度就像在我皮膚表層,再另加上一層光滑的薄膜一樣。

更神奇的是,這種滑,在我晚上落妝時仍維持著。我從來未試過在落妝洗臉時,全臉都是滑滑的,還以為在洗其他人的臉呢!真的是這世人,臉也未試過這麼滑。相對於另一中年女護膚王牌Le Mer晚霜,我覺得SK-II強好多,現在我也用此搽頸。

另一好處,是這一整個月,居然沒有出過暗瘡,太感動了!當然,每用一種新產品,如果是好產品的話,其效果都比較明顯,然後皮膚漸漸適應後,成效就會減低,我估計這瓶SK-II R.N.A. Power也可能一樣。至於其他成效如收細毛孔、淡斑等等,我暫時覺得不太明顯,畢竟這不是它推廣的強項。

最後是消費者警告:SK-II跟毒品一樣,會令人上癮,要有心理準備一開始了,就回不了頭。





12 則留言:

  1. 一直都聽人話用過SK-II 就返唔到轉頭,所以一直都無敢試!

    回覆刪除
    回覆
    1. 話返唔到轉頭,係因為SK-II出品真係高一班,如果只係用神仙水,一支用好耐,其實唔貴。

      刪除
  2. 我都係用熱水洗面,真係無辦法呢。英國的凍水好似冰水咁凍。
    我用緊Shiseido的 facial wash,已經是第二支喇,冬天時唔啱用,比較乾。SK-II 用 ultimate,但太貴,效果不明顯,用完都唔會再買。Le Mer 只用眼cream。其他都跟你不同,我都係 ''中女'' 啊。近年有用 cold pressed 椰油做夜cream,感覺良好,真心介紹你。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似由大學開始,就用熱水洗臉,習慣咗無辦法啦,而且我感覺熱水洗我啲化妝好似乾淨啲。

      你咁捨得買用Ultimate,好貴啊。我感覺Ultimate好能要更老啲,到五字頭至用,可能效果會明顯啲。其實SK-II我廿幾歲時用過,都覺得效果唔明顯,但一過三十再用就覺得好好多。

      我好懶,用原材料做護膚品或面膜,對我嚟講都太複雜麻煩喇。

      刪除
  3. 依家香港興起平凡媽媽依個品牌,天然為佢SALES 之道,我同好多狗友試過真係好好用呢,仲有狗友放棄用SKII 轉用平凡媽媽,下次回港不防去買來試試

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝介紹,下次返香港又行過的話,可能會試吓佢啲皂或是洗頭水。

      刪除
  4. 我早晚沖涼,所以洗面都係沖涼時做埋,但洗頭同洗面時唔會開太大熱水,到洗身時先開到D水勁熱,淥到紅卜卜。

    護膚呢家嘢我真係無咩心得,唯一堅持就係廿年來都唔用毛巾洗/抹面(但有用clarisonic),所以除咗天生毛孔較大外,都唔算有咩大問題,不過隨住年紀改變,都感覺到皮膚需要越來越唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日晚都沖涼,皮膚會唔會太乾?我朝早太唔想早起,所以只係俾自己20分鐘左右準備返工,一定唔夠時間沖涼。

      我都係天生毛孔大,無得救。

      刪除
  5. Eve lom點解不可以shower時用?我通常都係沖涼一次過,係咪我用錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我用Eve Lom會跟足原本用法,即係先用指尖按臉,用熱muslin cloth敷面開毛孔,然後洗完再用凍水敷面收毛孔,所以無乜可能一路沖涼一路又熱水又凍水。不過我都聽有人會就咁當普通洗臉霜用,都無話錯嘅,不過Eve Lom又唔平,我想好好用。

      刪除
  6. SK-II我只係用神仙水同洗面乳,已經回購N次。神仙水近幾年係公司老細送(生日/新年禮物),洗面乳係自己去sasa買版仔出差用。老細會送330ml神仙水,我又唔係日日用,所以真係可以用好耐。漸漸變成1年用1支330ml神仙水,冬天唔用,因為唔保濕。除非買到日本版神仙水,試過同事帶返黎既,非常保濕。之前用信用卡積分買左支secret key 神仙水,試完1支再話你知效果。

    haitang

    回覆刪除
  7. SK-II我只係用神仙水同洗面乳,已經回購N次。神仙水近幾年係公司老細送(生日/新年禮物),洗面乳係自己去sasa買版仔出差用。老細會送330ml神仙水,我又唔係日日用,所以真係可以用好耐。漸漸變成1年用1支330ml神仙水,冬天唔用,因為唔保濕。除非買到日本版神仙水,試過同事帶返黎既,非常保濕。之前用信用卡積分買左支secret key 神仙水,試完1支再話你知效果。

    haitang

    回覆刪除