29/4/2016

雜記 -- 行政人員節及防彈少年團演唱會2016

昨日是一年一度的行政人員節(Administrative Professional Day),一如既往,我負責的兩個辦公室的四十幾個男工程師,送上鮮花及禮物卡。可惜今年的花有點像拜山用的花,我都是第一次見用劍蘭做花束,神奇。不過,仍然感謝一班中年麻甩佬的心意。



我好少在這裡讚我老公,批評就多,但今次要在此讚讚他。

我喜歡的韓團「防彈少年團」,剛於兩日前公佈了今夏亞洲巡迴演唱會行程,今次不停香港,但六月會去澳門唱一場,連門票都未公開發售,我立即訂了酒店及機票六月返港去看他們的演唱會。去年他們有在美國幾個城市巡演,雖然暫時發的行程只限亞洲,但若一直等下去,而後來發現他們不會來美,那我就會錯過這年的巡演,而且他們在六月尾會出席紐約的KCON,今年會再巡迴美國的機會就更低,所以沒有猶豫就這樣決定了。

訂票後翌日(是的,我做這些決定都不需要老公先批准),我告訴老公我六月會回港,因為要過澳門看防彈演唱會,你估他第一個反應是什麼?不是誰的演唱會?要用好多錢?我是否一起去之類之類?他當時唯一的提問是:六月?那是否可以同時去六四燭光晚會?我回答不可以,演唱會是月中。

第二天我們出外晚飯時,他又問:那你買了應援手燈未?

如果大家不知道什麼是應援手燈,大部份知名的KPOPK Hip Hop團體,都有自己官方的歌迷專稱,也有特設的應援手燈,讓歌迷在演唱會用(下圖),有些新設計如我上次去Big Bang演唱會時買的,更會隨著現場音樂節拍閃爍,會場一片同顏色燈海相當漂亮。


我老公從來不看韓劇,亦不聽或關心KPOP,也不知道誰是防彈少年團,他對韓流認識的皮毛,都只是平時和我交談時聽我講的點滴。

但從以上兩個簡短問題,起碼證明他對我的喜惡有相當了解,但了解不等於接受和支持(相反可能會批評或厭惡),所以我都感謝他無條件支持。

後註:六月機票好貴,要二千美元,澳門會場一晚酒店又要四百美元,還未計演唱會門票、來回香港澳門船票、香港酒店,即使不吃不買都感到肉赤,所以今次應該不會留太久,一週至十天吧。幸好公司剛派年度獎金,全份獎金就花光在這個旅程了!






19 則留言:

  1. 妳哋有溝通,而且佢又肯入腦,真係抵讚

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋無細路,除非唔交談,如果唔係日日對住一定會傾到好多內容嘅。

      刪除
  2. 男人嘛,班工程師或者以為colorful=beautiful,哈哈,但最難得一定係張寫滿字嘅心意咭,直得珍藏!

    妳老公除咗接受同了解妳之外,仲對妳嘅事好上心呢,真係抵讚!係喎,咁今年仲會唔會飛多轉去韓國或同老公去日本呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我話俾揀花個工程師知扎花似拜山,跟住佢好認真咁問我邊種花係拜山用,我都好認真咁逐樣講佢知,希望下年有改善啦!哈哈。

      今次應該唔會返香港時去短trip喇,一來六月啲機票已貴成倍(好肉赤),我為方便住演唱會場嗰間酒店,一晚都超過US$300,仲未計演唱會門票,香港酒店等等,我估我今次唔會留等耐。而且我幾年無同老公去過trip,都想可能年尾同佢去佢想去嘅地方幾日,亞洲對佢嚟講太遠喇。

      刪除
  3. 拜山花,笑死!
    好野,ceci 回來!6 月 18唔知你得不得閒?
    你老公好"國際",咩都識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又劍蘭又小白菊,唔似咩?

      6月18日?係咪契女攪生日會?我個演唱會就撞正係18號晚上呀!不過我多數都中午後先出發去澳門,會留一晚19號返。不過18號見唔到的話,我哋自己再約一定見到嘅(除非你出埠?)

      我老公唔及我國際,佢愈來愈國際都係因為我教佢架咋。

      刪除
  4. They actually put some thoughts into the card. Our cards are mostly all signatures.

    Kudos to your husband for paying attention!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我公司好多個都同我做咗5年同事,我哋office又細,如果太無誠意不如唔好攪喇。不過都要有Colorado個同事年年帶頭準備,佢哋嗰邊會簽好哂張卡至寄過嚟接力,如果佢哋個個都寫幾隻字,呢邊啲同事就自然唔會就咁簽個名就算。

      我哋無細路無咁易分心,所以自然對對方喜好有一定了解,不過了解唔等於支持,所以我都感謝佢嘅接受同支持。

      刪除
  5. 哎呀,今個月去SF 玩,早知7 月LA kcon, 等到0個時先去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我覺得NY KCON嗰啲出場單位正啲喎。

      刪除
    2. 你鍾意BTS 0者,我地係CNBLUE 同SNSD。哈哈~

      刪除
    3. CNBLUE我都鍾意,SNSD就無興趣喇。依家Seventeen都愈來愈多人鍾意(我就無興趣)。

      刪除
    4. BTS都去埋LA呀!依家LA個line up比NY好好多!

      刪除
    5. 早幾年試過俾主辦單位玩過一次,LA臨開show 一個星期cancel,我真係驚左!加上宜家多左個仔,我都係去唔成架啦...

      刪除
    6. 臨開show取消咁變態,明知KCON大部份觀眾都係out of town guests,又機票又酒店真係好差勁喎!不過依家Kpop在美受歡迎程度同幾年前都差好遠,我估佢哋唔會夠擔再試一次。.....不過有細路就永遠都係難出門啲架喇。

      刪除
    7. 2012年0既事啦,真係超唔開心。本來8 月開,有少女時代, 2PM, SISTAR, KARA, CNBLUE, MBLAQ, SHINEE,SECRET... 全部都係當時我超想睇0既!結果,係開show 前3 日宣布延期到11 月。真係欲哭無淚~

      刪除
  6. 我六月十三飛 二十五返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢,應該見唔到喇,今次返短時間,依家連約家人食飯都有困難。

      刪除
    2. 我查過演唱會時間後都估到未必有機會一聚, 不過OK, 或者有日係韓國一見啊.

      刪除