6/5/2016

網上血拼的安慰

美國地大物博,即使是全國開店的大商品牌子,也沒可能覆蓋所以州所有城市,我住的鄉下地方,更加連ZaraH&M等普通大連鎖店都無,所以愈住得偏遠的美國人,愈習慣網上購物,而且美國也有很多免郵費免責退貨等方便網購的安排,有時又有比街舖更優惠的折扣,連開車的汽油錢也省下,又不用看鄉下售貨員的臭臉,所以現在有八至九成的衣服鞋襪,我都是由網購而來。

另外一個吸引之處,是在美國網購可以賺錢。美國有不少現金回贈網站(Cash-Back Website),要網購時不直接到那牌子的網站,而是先到這些現金回贈的網站,在那裡搜索要買東西的商店名稱,就會見到不同的回贈額(購買值的X%),然後從這樣裡按連結到商店,再進行網購,就會得到現金回贈。

現在市場上的回贈網站多不勝數,比較大的有ShopAtHome.comEbates.com或者FatWallet.com等。

我四五年前開始用回贈網站,當年沒有太多選擇,我用Ebates.com。也有不少更精明的消費者,會在不同回贈網站註冊,每次購物前都先比較哪裡的回贈額較高,我好懶,選了一個就不會走來走去。我更常出現的問題,是直接買了東西忘記先用回贈網站,賺少了好多。

直接今日,我邊血拼邊賺到幾多錢?

US$761.43 (大約HK$5,900)

真的是無本生利!每隔三個月,收到現今支票時,都有「有人請吃飯」的感覺。最大一張支票,我收了US$200啊!

回贈網站那來這麼多錢派街坊?其實都是商店先給它們一個金額比率,它們收一點又分一點給網購者,你就當是特別打折吧。

如果你居住的國家都有回贈網站,不防多使用,一起無本生利吧。




11 則留言:

  1. 我都有用 cash back ,每個月都賺少少回贈。最叻上次我和老 dad 返香港的機票免費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 換到機票我都覺得好勁,要買幾多嘢先夠換機票呀?

      刪除
  2. 等我都睇下呢邊有無呢D筍嘢先!

    其實妳唔講我真係無諗過原來真係會有D城市連大型連鎖店都會無架,難怪妳經常要網購啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估加拿大都會有喎。不過我最大問題係"唔記得用",可能買4次嘢先記得用1次。

      你只住過大城市,點知鄉下人點生活.....

      刪除
  3. I have been using fatwallet. Not sure if it's the best, but I have been using it for 10+ years.

    鄉下人 <--- Sigh... My closest Banana Republic is an hour away!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都仲好啲,Banana Republic大約15-20分鐘就到。

      刪除
  4. 買野的 point 轉做mileages 就得啦,個個星期買餸又買東又買西,入油又有回贈,好快咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買餸同埋入油我都真係無在意,我都係用張會儲mileage嘅信用卡,但無諗過再on top有points.

      刪除
  5. 我都用ebates,但無你咁大張check!因為amazon 買野多,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買衫褲鞋襪多啲嘛,不過我最勁嘅單項回贈係Lenovo買手提電腦,Black Friday已勁減,我經ebates再回贈成70美金。

      刪除