18/5/2016

GM – 今次想買褲

我在韓國買衣服或在Gmarket網購,一向不買下身,因為怕不合身,在美國修改裙褲又貴可能不值。

但之前買了很多上衣及裇衫,天天配牛仔褲也悶,所以就趁Gmarket貨品單價便宜試一次。

雖然大部份褲都有分碼,但為謹慎起見,買了四條褲之中有三條有橡根頭,昨日收貨了。

頭三條同自同一商店都是大陸製,都是polyester質料非常便宜那種。但手工還可以,而且最難得的是都合身不用任何修改,這三條平均價錢是每條US$11.5(未計郵費),價錢低過花園街




第四條是便服款的baggy pants,韓國製真的品質較好還有襯裡,也合身不用改。這條我買時US$19,現在更減至US$15


如果上兩年我是集中買maxi dress,今年我應該是集中買牛仔布衣服。買亞洲製的速身牛仔褸一定比在美國買更貼身,這兩件一藍一黑剪裁設計都比一般方方直直的牛仔褲獨特一點,布身也比想像中薄和軟,春夏穿也可以,平均一件 US$25




除了衣服我還買了些口紅,可惜不太合心意,但衣服就全部都滿意。現加上郵費,平均每件貨物的單價是US$26,在Gmarket買便宜東西會上癮的!





11 則留言:

  1. 我近年返工都唔著褲...着裙(無聊!),所以都無乜買褲。

    藍色件牛仔褸cutting好靚,一D都唔似華D年代嗰D款咁老土,加上妳身型偏瘦,一定着得好睇啫!又,連運費$26/件又真係幾抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天好熱時我就只著裙,但我哋春秋季都好長,唔想成日著牛仔褲就要買西褲。

      其實黑色件牛仔褸仲型,不過睇想黑蚊蚊睇唔到。

      刪除
  2. 我上網最留意退貨細則,因為有時唔啱身都容易退/換。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺美國本地網購我就會留意退貨,如果買外國貨/外國網站,就要預咗無得退或者唔會退,淨郵費可能已經貴過件貨。

      刪除
  3. 我都係買唔掂Gmarket,不過呢期狂買OKDGG

    回覆刪除
    回覆
    1. 買唔掂?點解?不過我到依家都可能仲會買錯一兩件,Gmarket真係無咁user friendly。

      OKDGG我唔鍾意佢啲款,雖然免郵費,但單貴高好多,計埋都一樣。

      刪除
    2. 太複雜,哈哈!
      OKDGG 係貴少少,但唔算複雜,而且寄得好快,一個星期左右就收貨,我接受!

      刪除
  4. 藍色件牛仔褸真係好靚

    回覆刪除
  5. 韓國衫都係啱苗條之人

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係架,韓國好多闊袍大袖衫我著唔到架,只不過我自己較瘦所以你見我買親都係修長款啫。

      刪除