16/6/2016

香港之旅之無胃口

回來兩日了,但因為太熱又時差而累,完全沒胃口,兩晚都沒吃晚餐,覺得好浪費。

最主要是濕熱令我不舒服,可能以後都盡量不要夏天回港了。

最後送上翠華早餐相一張。酒店旁的分店完全不對板,我走多5分鐘去間正常的,還24小時營業,不用等開門。


16 則留言:

  1. 夏天返香港, 好多人都接受唔到個種濕熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 我頭兩年都仲得,8月都得,依家身體適應咗美國氣候就唔得喇。

      刪除
  2. 我地講過,5 月都唔返得,濕熱得太辛苦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我哋啲美燦都係要冬天返至得。

      刪除
    2. 10/11 月ok,1 1月2月都唔得,因為如果凍,無heat,死定!

      刪除
    3. 我無heat無問題喎,不過我一向都係怕熱唔怕凍嘅人,寒冬去韓國都無問題。

      刪除
  3. 我諗我住响歐洲太耐, 香港夏天天氣我都有D頂唔住.

    Anyways, enjoy your trip :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得揀,真係唔好夏天返。

      刪除
  4. 天氣咁熱一定無胃口啦,習慣左就OK

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返到去都無乜點食....好浪費。

      刪除
  5. 希望妳呢幾日慢慢習慣返D,可以抖足精神過大海睇演唱會啦!

    Btw, 杯奶茶真係好鬼吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 淨係個演唱會已經...一切都值。

      奶茶我飲咗一杯咋,因為實在太熱,之後幾餐改飲凍檸茶。

      刪除
  6. 以前要就個女夏天至返,依家點都唔會再揀夏天返,我都越o黎越頂唔順咁熱

    回覆刪除