27/6/2016

港澳之旅:香港篇

如果寫旅程,今次可以說是沒內容,除了機程,我其實只逗留了六天,再撇除一天半在澳門看演唱會,剩下的時間真的不多。

為什麼旅程這麼短?有幾個原因:暑假機票比淡季貴了差不多一倍,澳門一晚的酒店的房價等於住香港四晚。另外我七月第一星期要去矽公幹一星,太遲回來身及精趕不及較時差,再者七月尾又去洛杉磯看KCON,時常不在辦公室不太好。

自從取消一日一行之後,真的少了很多自遊行,香港酒店價錢也算便宜,佐敦的逸東酒店平均每晚只是US$115,酒店房間是細小的,一個人還可,但仍比之前住的賓館或銅鑼灣的Best Western大,亦較乾淨。




之前提過剛到港的兩天,因時差及不適太潮太熱的天,覺得好辛苦,黃昏時已很累要回酒店休息,晚飯也因沒胃口沒吃,真浪費。但住在佐敦的好處,是就近有廿四小時營業的翠華,早上未夠七時就可以吃個早餐嘆杯茶。本來也想去旁邊的澳洲牛奶公司,但每早也等不到它七時半開門,而且我比較喜歡吃煎蛋多過炒蛋。

午餐除了吃我喜愛的油渣麵之外,有一天好想食車仔麵,上網查了在附近廟街有新派的麵麵店就去試試。我吃車仔麵非常老套,配料一定選最原始的魚蛋、豬皮、豬紅及油麵,今次再加上牛柏頁,另加一碟酸齋。味道是可以的但不算特別,沙嗲醬夠辣好吃,碟齋也不錯但是凍的(如果放在麵裡弄暖一點可能更好)


餘下的四晚約了家人及朋友吃飯,只有去金鐘Cova那一晚因為吃西餐有影相。



也趁回港見見blogLala及契女CD,上次見CD還細,今次足有兩歲已懂叫契媽,幸還會親近我跟我玩耍,小朋友大得好快,希使一年見一次,契女對我都有印吧。


今次也有植眼睫毛,但今次選了比上次更長更鬈的,完成的效果不夠自然我不太喜歡,植了一天之後我就去拆了,是有點浪費但總比覺得不好看仍留著好。另外隨便去了佐敦一間修甲舖做soft gel nails,平日日間也有不少客,做出的效果也可以。噢,還有把鬈了差不多十年的長髮負離子拉值了,覺有點悶所想變變,而拉值層剪薄一點,現在的頭比之輕了一半,好爽。


今次行程匆忙,我只是在最後一天的下午路過葵芳時逛了一陣商場,沒看中什麼就只買了三幾件衫,行李可算比出發前還要輕,留待下次寫購物網誌時再提吧。

回去時早到了機場,不想吃雲吞麵,有時間就去了機場翠苑飲茶,味道還可以啊。


澳門行程與演唱會另續。




16 則留言:

  1. 香港都係一個可以花錢扮靚的好地方。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,亞洲大城市大部份都係,主要係因為競爭大,做得求其嘅一定生存唔到,唔似美國.... 成本太低,啲人要求又低,做得好差都可以繼續。

      刪除
  2. 剛想説妳嘅gel甲同長鬈髮留得好靚啊,原來妳已換了髮型呢!:)

    Eaton呢種房我反而未住過,我估一個人住都ok,但如果多過一個人,我唔係太慣對住間房嘅人表演flossing,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. Gel甲算唔錯,不過仔細睇手工同修嘅過程,係比韓國差啲。

      我鬈髮太耐已經覺得悶,而且直髮更易打理。

      個房有個大簾可以分開床同另一邊,如果唔係沖完涼一出嚟無著衫同房就見到喇。

      刪除
  3. 香港酒店真的比澳門平得多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要睇級數,澳門嗰間高級好多而且係套房,香港逸東只係普通酒店。

      刪除
  4. 平時可以係 skype 同契女見面

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我係唔會用電話或者視象同任何人聯繫。

      刪除
  5. I love your curls, but I am sure you are tired of it after 10 years.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意自己鬈髮架,但係呢種鬈要好長頭髮至好睇,我頭髮又多又重,長年累月都係咁唔太爽。而且維持啲頭髮長時間都夠鬈,生活習慣多要求(唔可以吹頭要早洗頭、唔梳頭髮之類),成十年都係咁好想變吓。

      刪除
  6. 好匆忙但好充實的TRIP。
    好呀, 希望你最少一年返香港一次啦! CD真係同你好有緣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次留得真係比較短,連時差都未較好就走咗喇。

      我一年一定返一次,希望CD認得我啦。

      刪除
  7. 自己住香港都感覺悶,商場千編一律不會經常去,還是郊遊。不過夏天又太熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返香港目的係見朋友家人同食。

      刪除
  8. 香港依間酒店又幾特別喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個價錢呢個位置算唔錯。

      刪除