23/6/2016

回來了

昨晚回家了,剛完大昏迷14小時,現在肚子餓。

等精神好一點再寫長一點吧,現在給你看的是防彈演唱會當晚,encore時最後一首歌,首分半鐘的歌迷大合唱超超感動,現場親身看到聽到會毛管戙起雞皮的,就是因為亞洲飯的威力與熱,我自己覺得看韓團演唱會,一定要去亞洲場看一次,下次我會選去首爾主場,應該更震撼。










10 則留言:

  1. 回覆
    1. 現場真的氣氛一流!好難忘亦都好感動。

      刪除
  2. 你今次真是行色匆匆!

    回覆刪除
  3. 原來是為了演唱會

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 休息咗幾日,下星期回歸平凡。

      刪除
  5. 歌迷大合唱真係好有feel呀,但點解我聽唔到妳唱嘅?哈哈!;P

    我都覺得睇演唱會一定要去返歌手嘅地方先有主場之利同優勢,氣氛好,歌手亦會唱得更賣力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個video唔係我錄架,我喺youtube搵架咋,緊係無我唱啦,我現場有唱架。

      我非常期待下次去首爾睇佢哋演唱會。

      刪除