18/7/2008

你又要習慣什麼?

昨天談及一個人吃飯令我想到從一個人獨居到婚後與配偶同住的分別

可能我真的獨居得太長時間了習慣了擁有個人的空間偶爾探訪朋友都會知道很快可以回家所以最初進駐老公的家時實在苦惱!

首先是我對這間屋沒有「家」的感覺!雖然居住面積比以前在香港的幾百尺大很多但所有家具擺設一花一草都不是我的選擇我的挑選

諷刺的是老公也獨居了多年他的家本身已經很完整沒有需要購買任何新的家居用品為了一個「家」的感覺作出特別的改變會很浪費但這樣當然沒有減少我心裡覺得像探訪別人的感覺

而我(與老公)亦太習慣擁有自己的空間當我的東西由香港運到美國時我曾為如何安置它們感到沮喪以前可以有一整個房間放置衣服鞋襪現在要他割讓一半衣櫃空間而且十多年以來首次需要把衣服藏起來轉天氣時才「換季」

經過差不多一年時間我的書仍然躲在紙皮箱內

我亦有一個多年的習慣無論床多大我就是喜歡睡在床的中央老公在外工幹時我仍然可以這樣更惹笑的是我老公慣早起所以他一起床時我就會即時將枕頭移到床中央繼續瞓!

還有改變上厠所不關門的習慣隨意起床睡覺隨時吃飯的習慣整天不開口說話的習慣晚上不能在床上閱讀的習慣……

雖然我好像在控訴其實這些都是雞毛蒜皮之事更重要的是我明白我的老公也同樣作出很多妥協基本上有一間設備齊全的居所迎接你已經是很幸運!做人要懂知足

有幸有不幸老公的工作需要工幹所以我這個習慣獨居的怪人有時候仍可以享受獨居之樂

下星期他又要到意大利了!噢!上一次他只是天昏地暗的工作沒有時間探訪任何地方羅馬亦只能逗留半天所以相信今次都會是這樣沒期望就沒失望

你又有什麼地方是因為與配偶一起生活而需要習慣的

9 則留言:

  1. 我都係慣左一個人住...初初要搬埋同老公住真係好唔慣...尤其係佢好冇手尾成日將D野亂放真係好激氣架
    [版主回覆07/19/2008 03:45:00]呢方面我好好彩,我同老公都有潔癖。
     
    第一次在無預先通知嘅情況下去佢屋企,都已經好整齊乾淨,我即時覺得「感覺良好」!
     
    我知道如果佢唔整齊,我可能會癲左!!

    回覆刪除
  2. 我真係好好彩,我同老公好多生活習慣都一樣:用完廁所蓋廁所板;廁紙要向外;佢要瞓右邊,我就仰睡,所以唔駛爭。我哋又唔揀飲擇食,所以佢煮乜我都食,我煮乜佢又照吔。大家唔駛就嚟就去。 我諗唯一一樣就係佢要瞓足八個鐘,我就要跟佢早睡早起,因為我哋carpool囉。不過佢依家都就吓我,俾我瞓多半粒鐘。
    [版主回覆07/19/2008 03:53:00]噢!廁紙向外我要妥協,我習慣向內的!
     
    食仍然係好唔同,我乜都食,佢俾媽媽帶壞左,好多嘢都唔食,唔單只外國人覺得奇怪嘅食物,連洋蔥、西芹、青瓜、椰菜、青椒、shellfish.....好多好多嘢都唔食!有時都幾麻煩!
     
    好在佢由得我瞓到中午,佢朝早自己上網、洗車。見我起身仲會好好咁幫我沖杯茶,同問我想食乜!

    回覆刪除
  3. 慢慢都習慣啦, 我初初來咪又係好似自閉呾, 冇人冇物! 依家識多咗朋友好好多咋! 又時一個人靜下來仲舒服
    [版主回覆07/19/2008 04:01:00]可能我自己都自閉同獨行俠,所以有無平時吃喝玩樂的朋友我又無乜所謂,因為我習慣D好好嘅朋友,都唔係成日見面。
     
    我唸我最唔習慣係無左「自己」嘅 identity。以前自己的「家」,仍然係我的家。
     
     

    回覆刪除
  4. 我同你情況有小小相同都享受一個人時候 , 唔同就係我哋係一齊移民 , 而US地方比HK大 所以細屋搬大屋舒服多, 亦可買自己喜歡的家具佈置 , 我喜歡朋友偶然到訪但成日嚟就 .. , 喺US居住環境好又有足夠空間 , 就萛養寵物都好方便, 整潔我好注重 我老公話我近乎潔癖 , 我去厠所都唔關門 , 我同老公又拍拖同居到結婚22年 , 可能太耐喇倆人基本已同化無咩唔習慣 .
    [版主回覆07/20/2008 01:41:00]咁我地情況有D唔同。雖然依定間屋比以前我自己住大幾倍,但係我老公自己住開,所以佢一個人都慣哂用哂咁多地方,要讓俾我,就會覺得被侵占,佢依家D冬天衫都週圍放。
     
    而且你地一齊建立個家,大家都可以決定點佈置,我依家嘅心情就係等換屋,未換屋之前我唸我都只會覺得係個客人。

    回覆刪除
  5. 山蕃熊貓屋20/7/08 15:31

    我同我老公拍拖同居八年間, 冇乜特別要遷就, 唯一係 佢 既大鼻寒聲, 好在貼過外貼藥, 同多得我用我既熊貓腳訓練 (一有聲, 就踢一踢), 情況好快已有改善~ 個個人生活習慣唔同, 好難可以一模一樣, 永遠都要互相遷就, 莫講係夫妻, 朋友, 父母都一樣~
    [版主回覆07/21/2008 04:32:00]係呀,所以我畢業後一直自己住,唔駛人就我,我又唔駛就人。
     
    我唸如果我好似其他人咁一直同屋企人住,跟住結婚同老公住,可能會易適應D。

    回覆刪除
  6. 我從自己的家進駐老公的家之前,曾經在他的家暫住過兩個月,對他的家有一定的認識,加上我適應能力極強,知道應該如何溶入這個有老爺奶奶同居的家
    可能以前留學時習慣獨居,所以我現在仍好享受間中一個人在家獨處時,可以由我自己選擇吃什麼和什麼時候吃
    [版主回覆07/22/2008 03:24:00]適應我都適應到,始終都咁大個人,唔係小朋友。
     
    不過我習慣擁有自己嘅空間,完全獨立嘅話事權,依家有D唔同 lu。

    回覆刪除
  7. 丈夫對和我“爭地盤”或其他習慣的事情都沒有所謂(或沒有興趣?!),通常他都會聽我的。。。但他困了一定要讓他睡覺,餓了一定要讓他吃飯,這兩件事情對他而言是神圣不可侵犯一定要滿足他。
    [版主回覆07/22/2008 03:31:00]咁就易啦!
     
    我老公同我一樣都慣左一個人住,都慣左有自己「地盤」,所以有D時候會覺得地盤被侵占!

    回覆刪除
  8. 我都係獨居+自閉怪人, 幾乎全日唔開口講野都得, 第時要同人一齊住睇怕都會好耐+好難先習慣到
    [版主回覆07/23/2008 03:19:00]哈哈!我到依家都未慣!

    回覆刪除
  9. 兩個人一齊住, 我又無咩唔習慣喎...結婚前, 我同係同家人一齊住的!!
    哈哈~我本身都唔係好整潔, 以前成日俾阿媽話我間房一d都唔似女仔房!!  好彩小占大致上都好有手尾, 大家分工合作, 打理一頭家比想像中易d~
    [版主回覆07/29/2008 01:04:00]同屋企人住開又唔同,起碼你慣哂屋企日日都有人,唔返屋企瞓都有人哦你麻。
     
    好在我老公都係潔癖,如果唔係我實癲。

    回覆刪除