17/7/2008

無飯夫婦

有閱讀這個Blog的朋友都會留意到我很少(或是從未有)提及有關煮食的題材

原因很簡單因為我不煮食

這個情況當然不是結婚或到美國後才出現這個情況是自我讀大學開始以至後來獨居十多年一直都是這樣

為什麼會這樣我相信可能關乎以下幾點

-   我的媽媽不喜歡煮食雖然她會煮晚飯亦有均衡的材料但我們一直知道她覺得這是一項苦差亦不會特別鑽研如何弄得更美味我相信久而久之我們也感染了這習慣我知道如果家裡有長輩擅長或熱心於煮食後輩被感染到的機會較大

-   由於以上一點我從少都經常在外用膳茶餐廳快餐店酒樓在外解決膳食及大時大節的晚餐可說是生活的一部份我對味精是原完全沒有反應的也不會特別察覺到味精的存在

-   多年來我的舊男友/伴侶不單不介意我不煮食有幾位更是廚藝高手所以從未被埋怨不懂煮食(或者如果會埋怨的話也不能成為伴侶)

這不代表我不喜歡吃相反吃對於我一家來說可說是十分重要的一環只不過我們習慣外我是會經常專誠走到琛水埗吃碗油渣麵或老遠用大半天到馬鞍山吃碗車仔麵的那種人

在獨居的年代一天三餐也是在外解決而且吃得很滿足!當然首決條件是我不怕獨在外用餐不只茶餐廳一個人飲茶甚至一個人三四小時一頓高級法國菜(不可携讀物那種)也可以

我也有試過煮食的一餐三個餸蒸魚炒菜難不倒也可以說可口但只是玩幾次可以因為實在太麻煩沒興趣就是沒興趣

現在暫時沒有辦法隨意出外只好隨意弄個三文治即食麫TV Dinner如老公在家吃晚餐多數在外解決慶幸他也不介意

我一直不覺得不煮食有什麼不妥當現在亦然

我想說的是看到其他blog友每天弄出精美的飯菜(有些真的很專業)我很欣賞亦替她們高興

只要是有誠意的做而又享受箇中的過程不論是煮飯養兒育女抑或是做運動清潔家居甚或閱讀都是值得鼓勵及欣賞的




5 則留言:

  1. 我係去咗楓葉國讀書至開始認真煮食,因為窮苦學生負擔唔起餐餐出街食,煮下煮下而家重做埋煮飯婆
    [版主回覆07/18/2008 07:06:00]我讀大學時都幾好,campus有很多飯堂,而且價廉物美,所以四年都在飯堂吃。
    我好細個就有做part-time賺零用錢,大學時都有,可能我已經習慣左「去賺錢買飯食」!

    回覆刪除
  2. 山蕃熊貓屋18/7/08 03:56

    我鍾意煮食~ 可能係遺傳自我爸爸~
    加上我地暫時唔可以afford日日出去食~
    運動- 繼續加油!
     
    [版主回覆07/18/2008 07:09:00]我都覺得遺傳好重要!
     
    有時就算有好味的住家飯食,我都寧願出街食碗魚蛋粉。
     
    大家都繼續努力!

    回覆刪除
  3. 我都想可以日日出街食,不過負擔唔起,加上依頭又冇乜好中餐食。如果一個人喺香港住,出街食重化算。 係囉,冇Grissom我唔睇o架!
    [版主回覆07/18/2008 07:18:00]出街食有平有貴呀!尤其係香港,一個人住,出街食平過自己煮。
     
    我依家都係寧願食個快餐,多過自己整。我有一年係度讀書,日日出街食快餐,我都無乜所謂。
     
    CSI (Vegas)係我最鍾意嘅,Sara走左,Warrick又死埋,依家Grissom都走,我都可能唔想睇。
     

    回覆刪除
  4. 我喜歡外出吃飯,但丈夫不喜歡。
    其實我也不喜歡煮飯,我只為興趣而煮食。。煮我喜歡吃的或想煮的食物;所以平日大部分時間都是丈夫做飯,我只是做些簡單的。
     
    [版主回覆07/22/2008 03:34:00]我依家都係,除左自己一個人餐飯我會煮吓,大部份時間都係外出食飯或外賣,小部份時間老公會煮。

    回覆刪除
  5. 有時自己煮食, 會有d成功及滿足感, 尤其是對方清晒d野食!! 我都覺得自己ok叻架, 未黎美國之前, 好擔心, 死啦~從未入過廚房, 家頭細務, 做唔做得黎架...不知不覺, 又無咩問題...至緊要無俾人投訴過!!!
    不過我地都會weekend出外食下飯, relax下咁囉!! 日日煮, 有時真係唔知煮咩好架!!
    [版主回覆07/29/2008 01:00:00]所以話我唔適合做家庭主婦呢,因為即使以前玩吓煮飯仔,D人食哂,我都唔會特別覺得成功/滿足。
     
    都係返工嘅滿足感大D。

    回覆刪除