18/7/2011

紐約遊(三)

看天氣預告,已知道星期日會天暗有雨,我不喜歡帶雨傘但亦是不介意被雨淋濕的人,所以也沒大所謂。

吃過簡單午飯後,我們特意選了戶外節目,到停泊在Hudson River的海上博物館Intrepid Sea-Air-Space Museum參觀。這軍事博物館主要由兩艘海軍船隻及一批戰機組成,包括二次大戰使用的航空母艦USS Intrepid及潛艇USS Growler。(網上參考博物館圖片)




你有看過Will Smith主演的電影I am Legend嗎?其中一幕就是Will Smith一個人站在USS Intrepid甲板上打高爾夫球。

如果你是Bank of America銀行用戶,記得帶提款卡及車牌,因為Bank
of America
有一非常好用的優惠,就是Museum on Us,在全美超過150個博物館及文化場地免費入場,我們就是這樣省了44美元。

老公年輕時從軍,亦試過有幾個月住在航空母艦穿越太平洋,雖然不是同一艘,但對航空母艦的各部份仍有一定認識,所以他就成為我的導遊,向我介紹各層的設備,環境及其他有趣之處。

航空母艦的飛機庫(hangar)主要介紹歷史,也有一些展品供人試玩及拍照,甲板層(flight deck)停泊了廿多隻不同年代、不同種類、及來自不同國家的戰機。

看完航空母艦後,我們排隊排了差不多半小時,參觀USS Growler潛艇,因每一次只可以放行約二十人入內。軍事潛艇一般不對外開放,我倆都是第一次參觀呢!要參觀潛艇,必先要證明能自如地跨過差不多到膝蓋高度而又細少的門檻,身高超過40吋高,10歲以上,不可以帶手推車輪椅等,而且不可以有憂閉恐懼症。

1958年啟航的USS Growler是早一代的導彈潛艇,64年就進入半退役狀態。導遊說同系列的潛艇在啟航至退役都出現一大問題,就是食用水過濾及供應有問題,所以在長時間(三個月)航行時,在潛艇內的90多名海軍除了其中幾名外(例如廚師),其他全部只可以在每三個星期洗澡一次,而且每次只可以用水四分鐘!在潛艇非常擠迫的環境中,你可以想像出那種惡臭嗎?

雖然潛艇很細少,十分鐘不到已行完,但我覺得比航空母艦更有趣,可以因為麻雀雖少,五臟俱全吧。





遊覽完都差不多晚飯時候,走了幾條街到時代廣場旁的Theatre District,為的是要到Carmine's意大利餐廳食飯。這地方遊客跟本地人都多,出名之處除了食物質素有水準外,份量也很驚人,一碟意份足夠四至六人分享!幫老公剪頭髮的意籍髮型師說可以要求點半份份量,但去到我們才知道只可以中午及晚上十點後才可以,所以只點了一碟意份(每粒肉丸有我拳頭般大),但到最後都吃不完。






6 則留言:

  1. 艾菲妹20/7/11 17:17

    好利害...我都好想去參觀軍事博物館, 見識下...
    個意粉真係大碟...2個人都食唔晒...
    [版主回覆07/23/2011 06:57:00]係呀,平時唔係咁易上航空母艦嘛! 我同老公已經算大食,但係啲meatballs個個拳頭咁大,我食兩個已經好似食咗兩塊漢寶扒咁,好飽,不過啲意粉真係煮得好好食,入味但又唔太淋!我鍾意啲意粉多過肉丸。

    回覆刪除
  2. 如果我去美國玩, 都一定會去參觀軍事博物館, 好值得睇, 最好梗係你做埋我導遊啦!! 我成日都覺得你地個邊D食物都係大大碟, 唔知係咪同外國人體型大有關??哈
    [版主回覆07/23/2011 06:59:00]我做導遊都唔錯架!我八卦嘛! 美國啲嘢食係大份,不過呢碟好誇張,我估四個人都食唔哂!

    回覆刪除
  3. wow 見到都好想食呀 我都去過USA.但係好耐之前去,係去玩,玩左一星期就返黎...
    [版主回覆07/24/2011 00:35:00]多謝留言! 碟意粉係好大碟,不過真係好好食,值得等位。 美國好大,紐約同美國大部份地方都唔同,所以都好值得去架。

    回覆刪除
  4. good morning 唔好客氣啦...但我都係鐘意意大利既地方,過度地方真係好靚囉...仲好鐘意食過度既意大利粉.咁你會唔會返黎HK行下呢?過左USA幾耐呀?真係唔好意思,未介紹自己 My name id Ophelia nice too meet u  i think u time is late , so need sleep now . have good sleep and sweet good night nice woman
    [版主回覆07/26/2011 23:51:00]我間唔中都會返香港。
    唔好意思,我好少會答太私人嘅留言,不過如果你睇番以前啲網誌,可能都會搵到啲答案。

    回覆刪除
  5. don't worry la .

    回覆刪除
  6. Carmine's 好多年前食過一次,比佢啲分量嚇怕咗,加上白頭佬食完腸胃炎,所以我地之後無再去過
    [版主回覆08/02/2011 08:42:00]你哋起碼食剩可以帶返屋企,我兩個食到好飽都仲係食唔哂。 我哋食完無事呀,不過有時呢啲嘢真係講好唔好彩。

    回覆刪除