31/7/2011

香港賓館經驗分享



上個月回香港兩星期,因只是自己一人,所以拒絕了老公的好意,沒有用積分住五星級酒店。

但亦沒打算住在家人的家內,所以用了一點時間找地方落腳。

我的要求很簡單:

1) 首要地點方便,要在地鐵站附近。回港時間又短,時常外出見朋友家人,又要顧及時差的疲累,若要轉車一定不考慮。

2) 要有免費無線上網,不單只因為我每天都要回覆公司電郵,更重要是我主要用Facebook及電郵聯絡家人朋友見面時間地點,我實在不想每日不停出入找咖啡室上網。

3) 價錢便宜但要乾淨,我住差不多兩星期,如果每晚花上千元住酒店,又只是用來睡覺沖涼,實在太浪費!(我更是放無薪假回港的!)

4) 當然要安全

我的預算是約$500-$600一晚。香港旅行社網站沒這價錢選擇。我找到廣華醫院旁的YWCA酒店每晚只需$420另稅,但房內不可上網,要走到上網室,故不是我首選。

跟著向賓館方向進發,我找到這網誌Hop Inn,賓館在尖沙咀嘆口道,單人房每晚$380-$490,房間雖細少,但乾淨有型,無奈在我回港時段,全部9間房間已訂滿。

時間無多,我在回港前約一星期訂了另一尖沙咀賓館宇宙賓館,選這裡的原因很簡單,因可海外網上落訂訂房,我是絕不會拿著行李周圍找房的。

到港後的士司機及一些香港朋友得知我要住美麗都大廈的賓館,都不約而同呼叫:「噢,很危險呀!」

當我再追問為什麼他們會覺得危險時,有些終會說,「有很多南亞非洲人在大廈外嘛!」

當我再問,這跟安全與危險有什麼關係?他們多數答不出。

香港人有時就是這樣,偏見嘛。(如果我告訴他們我住的州有差不多一半是黑人,可能更嚇怕他們呢!)

反而最遺憾的,是我原本選的「豪華三人房」($330-$360/nite)wifi,只可以「有線」上網。我只帶了iPad,是沒可能有線的,所以拿房時唯有被迫轉「非豪華雙人房」。


房間當然不漂亮又細少(浴室很少),但也不比香港私樓的環境差很多,我不想再浪費時間找來找去,就在這房間住了十多天。降格也有好處,最後約$3000元埋單。

我第一次住香港賓館的感想:

1) 地點真的最重要!我樓下門口就是尖沙咀地鐵站,有什麼地點比這更方面?到香港九龍新界各區都超快,很多時約朋友在尖沙咀吃飯行幾分鐘就到,每朝早到大廈門口對面的翠華吃早餐,想吃想買什麼行兩步就到。

2) 我一早有準備,自携枕頭袋、薄被單及大毛巾。這些東西賓館都有提供,但一定不像酒店的質素(尤其是大毛巾),用自携的安心很多。我住的賓館也有其他額外服務,例如收費磅洗,汽水($5)啤酒($7),代辦中國旅遊簽證等。

3) 賓館每天也有亞姐簡單收拾及清理垃圾,每隔幾天換一次床單枕袋(每間賓館密度不一)。但因為房間比酒店細,設備很基本,有小朋友及嬰兒的都不太適合因洗澡拿熱水等不太方便,沒小朋友的就一定沒問題。又因為房間細,如有多行李又不想睡單人床(如我),就一定要花多三幾十住二至四人房

4) 香港的賓館基本上就是劏房,由私人住宅間成,隔音當然不及酒店及普通私人住宅,而且住尖沙咀商業區,也要預備日間不太安靜,但睡覺時間一定沒問題。

5) 大家最關心的安全問題。美麗都大廈十幾層樓,有少數住宅,其餘主要是賓館及裁縫舖。比重慶大廈好一點是沒有餐廳,沒有樓上舖,外人人流少很多,等升降機不是問題。我住的賓館有雙重鎖,每個被劏單位外大門有電子閘,要用像八達通的電子卡開,到單位內每間房再用鎖匙開門,房內亦可再反鎖。

賓館的客人,主要分幾類,我當然是唯一的港客(所以香港人老闆娘對我很好),其他的有自遊行購物逛,有外國背囊友,有其他東西亞國家的遊客,很多只留一兩天,來到香港,大家留在房間的時間亦很短,我相信我是回房最密時間最長的人!

大廈本身有三四個出入口,但每晚十時後,就鎖剩一個門口,午夜十二時後,更要所有人登記證件才可入內,我住了十幾天,從未見過沒保安或保安睡覺的情況。

聚在樓下的南亞或非洲人,其實主要是找外籍遊客買冒牌貨、做恤衫西裝、或找日本遊客做腳底按摩,我住了十幾日,從來沒有被任何一個人打擾過。其實他們也充當了一點保安工作,因為一定不想附近治安不好。


我的整體評價是,如果再有需要,一定會再住香港的賓館,因為實在太方便又便宜。但下一次可能會早一點訂漢口道那一間,因為只有九間房,出入的人更少,房間雖然貴幾十,但更企理。不過要我再住宇宙,我也不太介意。



8 則留言:

  1. Southerngal31/7/11 23:34

    That seems to be nice. I guess the only concern about living there will be fire escape plan, otherwise like you say, having other races are not a safety issue at all.  
    [版主回覆08/02/2011 07:35:00]防火我又唔係好驚喎,因為香港啲賓館都攞哂牌,每間房都有規定sprinkler,出面又有滅火洞,比住私人住宅(或者自己屋企)仲安全。 香港人(華人)多數都好怕有色人種,成日覺得膚色黑過自己就係壞人,白過自己就係好人。唔好話香港人啦,加州嗰邊華人少見到黑人,都好大偏見架。

    回覆刪除
  2. 我都覺得如果地方乾淨, 交通方便, 仲要價錢實惠, 我都會好似你咁選擇, 尤其去HK呢D購物天堂, 留返money shopping啦!! 但如果去D渡假地方, 就要住D好嘅resort享受吓啦!!
    [版主回覆08/02/2011 07:41:00]渡假緊係唔同啦,我都試過喺香港轉登住酒店只係為咗嘆。但係返去探親友同玩,大部份時間都唔喺房,緊係location最重要啦。我估如果我住第二啲地區無咁方便嘅地方又要每日去幾個唔同地方,每日起碼花多三個鐘轉車。

    回覆刪除
  3. 噢‥估唔到原來香港的賓館也不是太差喎﹗﹗ 反正返到賓館都是沖涼同睡覺,在我而言,只要張床企理,沖涼地方乾淨,基本上也不是太大問題呀~~~ 最重要係留返D錢可以係HK買下野嘛~~~
    [版主回覆08/02/2011 07:43:00]係呀,$3000住11-12日真係平到笑,尖沙咁喎,如果酒店可能最多住兩晚。 廁所浴室都乾淨,只係好細同癡埋一齊,所以沖完涼個廁所都會濕。

    回覆刪除
  4. 咁嘅價錢有咁嘅質素又唔錯喎!最重要夠安全同乾淨企理,咁先至住得安心吖嘛
    [版主回覆08/02/2011 07:47:00]安全同乾淨兩樣我都覺得OK(有潔癖者另計),安全我真係完全無懷疑過,出出入入見到好多保安架,而且地下街舖嗰層有舖頭,好多都開到好夜,燈光火著,一啲都唔驚。

    回覆刪除
  5. 你真係好嘢 我自問情願住3星酒店都唔揀賓館 你醒啦 自備枕袋床單 我明有人要求好簡單 亦有人對生话有要求 不過點都好 最緊要自己舒服 ..
    [版主回覆08/05/2011 08:48:00]依家香港3星酒店要成千蚊架,同三百蚊爭好遠。起碼呢間房比起我返阿媽屋企住張單人三呎床大好多,又唔駛同人分廁所浴室用。 哈哈,你緊係無試過住大陸啲賓館同招待所喇。我讀書時成日返大陸旅行乜地方都住過,唯一一次入房後即退房走係因為間房有老鼠行來行去。 我好能屈能伸架! 我平時會住金鐘萬豪,不過唔想年年返香港都一次過用哂我老公儲啲績分,今次決定拒絕好意。

    回覆刪除
  6. 艾菲妹4/8/11 17:00

    Hop Inn真係唔錯喎...下次都可以試試...如果我有朋友到港, 都會介紹下...
    [版主回覆08/05/2011 08:51:00]係呀,如果屋企無地方招呼朋友,三幾百蚊地區又好真係幾抵架,好適合年輕人,我住嗰度都見到啲年輕台灣新加坡情侶住。

    回覆刪除
  7.  講真 我真係未住過賓館 重要有老鼠 暈咗都似   我記得你講過屋企情況 我係你都揀喺外面住 ..

    回覆刪除
  8. 其實, 把省親的費用上繳, 減了舟車勞頓, 不是雙贏嗎?

    除非; 省親是次, 其他是主, 就另當別論!

    看著你的 Blog, 感觸良多, 當下的晴天, 好好享受, 祝福妳

    回覆刪除