27/6/2015

2015年6月26日 :值得紀念的一天


一定要在我的網誌留下印記,

這是歷史性的的一天!




9 則留言:

  1. 北卡有遊行嗎? 多倫多有成十日的活動呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你指gay pride month活動? 我唔係講緊gay pride month.

      我指今日值得紀念,係因為今日美國最高聯邦法院,裁決美國全國50個州,都唔可以反對同性戀結婚嘅決定。

      刪除
    2. 我明吖!:)

      呢邊已經合法十年,我差不多“忘了”唔係成個北美都係;P

      刪除
  2. It always amazes me how conservative Americans are, esp in smaller cities/towns.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一直都住喺南方,所以已經見怪不怪喇。

      刪除
  3. It really is a day need to celebrate and remember for Equality. (mummy of two)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以一定要留個底。

      刪除
  4. this is human right, free and equal in dignity and rights!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,但歧視呢樣嘢有時好難用道理就說得明白。

      刪除