22/6/2015

我偶像

祝我最型最崇拜的老豆


父親節快樂!

日日都快樂!




9 則留言:

  1. 祝世伯繼續行得.食得.瞓得,健健康康,型足一世!

    我老公今朝問我駛唔駛打電話比我老豆,我話唔駛啦,佢收到張父親節咭就會打比我架啦!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢係樂天派,我相信佢會一直開開心心。

      我兩個女淨係打咗電話俾爸爸,我老爺奶奶又去咗cruise,所以昨日淨係我呢個做老婆唔關事嘅人請我老公食飯,同代Blaze買咗張卡俾佢。

      刪除
  2. Happy belated Father's Day to your dad!

    He looks very healthy for his age!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我細佬一家同兩老去咗釣墨魚慶祝父親節,好似釣咗唔少添。

      我老豆近一兩年迷上行山,佢其實一向都好fit,腳骨力又好,依家個個週末去行山,愈行愈健康。

      刪除
    2. 如果我75歲有佢咁fit個樣咁後生,真係還得神落!

      刪除
  3. 回覆
    1. 因為佢無甩頭髮又無乜白頭髮嘛,所以個樣比實際年齡後生,不過佢行路都唔似老人家架,我希望我年老時都好似佢咁精靈活潑。

      刪除
  4. 75 歳的dad真係唔似,都係佢個賢内助的功勞,把他保飬得咁fit,要看看妳mom的相才有得比較两老的分别,

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔係無睇清楚我blog嘛,我媽媽....同"賢內助"三個字無關係。

      刪除