10/6/2015

為頭髮加維他命

我之前有提過,住在美國七八年,頭髮愈來愈淺色,上次回港特別為頭髮染到烏黑,但回美三幾個月後頭頂新出的頭髮又回復有些微深啡色,好討厭!

跟香港不同,美國大部份地區的食用水都是「硬水」,硬水是指水源含有高礦物質,尤其是鈣和鎂,硬水對人體無害,但如果用軟水洗頭髮就會更柔軟易整理,用軟水洗澡也較舒服。

不論軟水硬水,大部份國家的供水部門都會在食水加上氯(Chlorine),以消毒殺菌。大家都知道泳池的水加了很多氯殺菌,但氯對皮膚頭髮都做成傷害,長時間在泳池游泳的人都知道頭髮會變啡色,髮質亦愈來愈粗糙。我住的市鎮,在2011年更又在氯以外再加小量氨(又稱阿摩尼亞Ammonia)加強消毒性。所以我現在洗澡洗頭的水,就是硬水++氨的極差組合。

如果在家安裝家居軟水器,一般要600-800美元,我暫時沒有安裝,但卻找到方法,為水去氯去氨。

兩年前有住在美國的朋友說,為浴室花灑加裝維他命C過濾器(vitamin C filter)後,頭髮質素有明顯改善,我就上網查看這是什麼東東。原來維他命C是已被美國USDA部門,證實為最有效中和氯或者氯+氨組合的元素,那我當然想盡快試試。

怎料正想購買維他命C過濾器時,我想買的型號(可加在任何現有花灑頭的型號)缺貨,只淨下各類已配有過濾器的花灑頭出售,而這些花灑頭都是有長管手提的,不適用於我家浴室直接連在牆頂的設計(就像下圖),我又不想鑽牆加柱插放手提花灑,唯有留下電郵等待有貨的消息。



一等,等了兩年!我都已經忘記了。最近收到電郵就終於再有貨,立即買了安裝了,我買的網站售價是79美金(包兩個芯),另外買芯是10美金一個,一年大約要換四、五次芯,但也有人說要一個月換一次,我看是一家多少人及洗澡時間長短決定吧,其實十美元一個月也不是很多。

第一天試用,皮膚的感覺不明顯,但頭髮真的柔軟很多,尤其是我這個從不吹頭髮但又有長鬈髮的人為例,要頭髮自然乾又不鬆散不容易。單為此加上減低頭髮顏色變淺的話,我已認為非常值得。

其他用家評論指用維他命C過濾器中和水裡的氯後,皮膚不再乾燥,對濕疹有改善,少了暗瘡等等,我估計我要用更長時間才可評論。當然也有用家說沒任何改善,不過如果你的家用水本來就不是硬水也沒有太高氯或氨的話,感覺不到分別也有可能。

寫完這篇剛發現 Amazon的售價更平啊,只賣64美金,還包3個芯!立即再買一個放在樓上浴室。


14 則留言:

  1. 好似係好野, 多謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國應該適用啲,香港已經用軟水已經好好多。

      刪除
  2. you don't blow dry your hair!? So, your hair stays wet on your head for a long time!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我從來都唔吹頭髮,自然乾係最唔傷害頭髮嘅。我自己連hair dryer都無,我老公好似有一個,不過佢喺車房整車時用嘅。我唔止唔吹頭,亦唔用任何hair products,甚至唔梳頭,我只會喺洗頭前一刻同用護髮素時梳頭,其餘時間都唔梳。

      我咁執著,一來係好唔鍾意髮質變差,我長鬈髮但無乜開叉,二來因為想盡量保持頭髮鬈度,電鬈咗嘅頭髮,如果吹頭或者梳頭都會令鬈度減低好快變值,我一年至返香港電一次頭髮,係要做好多措施去盡量維持啲curls。

      我髮型師手功好,剪到我頭髮唔太厚,兩三個鐘頭乾哂,我通過夜晚9點前洗頭,瞓前一定乾哂。

      刪除
  3. 我住果到都係硬水,不過我裝有軟水器,但其實都係無幫助,頭髮和皮膚都係好乾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老爺奶奶屋企都有裝軟水器,其實我都唔知分別大唔大,不過聽聞對洗衣機洗碗碟機都好,會耐用啲。你都可以考慮吓再加vitamin C shower filter.

      我哋呢啲以前住香港嘅人,真係去到邊都會覺得乾。

      刪除
  4. 多謝這篇好物分享,如果有助改善濕疹也值得一試!我和老公都有呢個毛病,尤其佢嘅氣管敏感,濕疹更嚴重。

    我都係用連牆花灑頭,但我只係因為唔鍾意多條嘢"條條fing", 又唔駛一時拎住,一時掛返上去咁唔方便。

    以前住加州我D頭髮都係越來越啡,但搬咗嚟加拿大就黑番哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無濕疹,所以真係唔知有無幫助,不過幾十蚊美金試吓無妨,如果無改善只要拆咗佢就得。

      我都係唔鐘意有條嘢喺浴室阻住哂又唔好睇,所以一路無換花曬頭。

      你就好啦,我好唔鍾意啲頭髮變啡,啡到有髮型師問我係咪染咗髮。

      刪除
  5. 我又係喺美國住完個頭啡咗。
    唔吹頭, 我同CECI你一樣!屋企直情無風筒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國水因為可以直接飲水喉水,消毒一定比香港強好多,勁落chlorine,你依家返到香港一定好好多。

      我無論直髮鬈髮都唔會吹頭,吹頭太破壞髮質喇,雖然依家有好多花款嘅風筒話點好點好,但都係嗰句.....唔用更好。

      刪除
  6. 住英國都有呢個問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁可以考慮試吓呢個,都唔算太貴。

      刪除
  7. I have chronic migraine.

    Not blow drying the hair at night will gurantee me having a migraine the next day.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有偏頭痛,所以都唔會濕頭髮瞓覺,一定會喺夜晚九點前洗頭,亦都唔會朝早洗頭後就出門口。

      刪除