29/6/2015

春夏購 :衣服 (一)

前兩個星期五,我都放假自製長週末,也沒有什麼計劃,只是想連續三天睡到自然醒,及在週五人不多時周圍逛逛,不預約也可隨便走入舖頭修甲。

一天去了Anthropologie,有些品牌我只網購也可以,但Anthropologie有時有些衣服看到實物會比圖片好看多倍,所以偶爾我會去店舖尋寶。另外,Anthropologie的郵費高,最低消費都差不多要20美金,但如果在店舖看中款式,也可以即場免郵費訂購店內沒存放的尺碼,所以也是省郵費的一個方法。我那天就買了三件,難得地都是黑色!




噢,另外不要忘記,Anthropologie有一級的減價調價服務(price adjustment),買了的衣服,如果在之後14天內減價或減上減,可以拿發票去調價一次,以上第二件我買完之後一星期半價,我去調價拿回60美金好開心!

我之前買了幾件黑色的西裝外套,但覺得需要一件深藍色的,找了一輪終於在Loft買了這件。另外一件貴婦型外套是在Juicy Couture減上減清貨時買的。第三件薄針織上衣也好像是LoftAnn Taylor(已忘了!)




我好少穿T恤,因為不太喜歡穿短袖衫,但偶爾都買一些印花特別的,以下兩件來自ModCloth,溜狗的時候可以穿啊!



最後一條maxi dress也來自ModCloth,我暫時應該不會再買maxi dress (除非看到超心水的) ,同一段時間穿太多我也覺得膩。


先寫這些,下次寫我的新歡 :韓國網購。




6 則留言:

  1. 自製長週末嘅星期五出街時唔駛同人逼,真係好爽! 咁老公咪好羨慕妳囉。

    原來美國仲有juicy courture,呢邊嘅執哂啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公最近每星期都搵一日work from home,希望佢老細唔話佢啦!

      JC舖頭美國都應該唔多,我只會上網買。另外都仲有啲outlet stores,大陸遊客至愛,平香港好多!

      刪除
  2. price adjustment 又幾好,不過可能是gimmicks啦,明知都會減,又試試有無人走去 claim。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實美國有唔少連鎖店都有price adjustment,但大部份都只容許買時係原價買,而大部份美國人好少原價買衫,Anthropologie好處係減上減都得,不過只係得14天限期,好快就過。其實都有啲網站可以自動幫你睇實你買嘅貨品有無price adjustment,起碼唔駛你日日去自己查。

      刪除
  3. Price adjustment is awesome!

    I bought two things from Ann Taylor two weeks ago. I went back last week to return one of them, and got adjustment for the one that I kept.

    I usually don't keep an eye on the price. I just got lucky this time around.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係今次第一次去price adjustment,因為平時一係無及時發現,一係差十零蚊唔想浪費時間,但今次差六十蚊喎,所以專登放工時走一轉去攞翻六十蚊。

      刪除