14/3/2016

Blaze :我9歲喇!

各位哥哥姐姐,我琴日9歲喇!

媽咪星期五放咗日假,佢話要幫我沖個涼,等我心口白雪雪乾乾淨迎接生日呀!(不過佢好傻瓜,攪錯咗買咗兩樽洗頭水無買護髮素,攪到我啲毛毛唔可以滑嘟嘟,唉!)




生日嗰日爸爸媽咪趁未落雨同我去公園散步,跟住夜晚就有生日禮物,你睇…….

橙加士多啤梨再加雪糕!


要等食真係好緊又好辛苦架,媽咪,仲要stay幾耐至得呀?


9歲我都算老人家喇,不過我一向都係他他條條嘅懶狗狗,所以幾大年紀我都係差不多,係咪同媽咪好夾呢!







21 則留言:

  1. Happy belated birthday Blaze!!! 祝Blaze身體健康,長命千歲!

    其實Blaze真係好乖,生日甜品放喺面前都仲咁聽話望住鏡頭(妳)影相! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 千歲?嘩,咁我死咗邊個照顧佢呀?我好現實嘅,其實佢可以過11/12歲都比較健康的話,之後每一日都係賺架喇。

      大部份負責任狗主都會訓練狗狗stay同埋leave it,佢每一餐飯都要all down stay好我話ok至可以食架,呢啲訓練要一直維持住,唔可以細個時教過一陣,跟住隔幾年唔駛做仲以為佢會記得。教狗狗唔好搶食或者佢哋食緊嘢時隨時攞走佢哋唔可以發難,係要由細到大一直都keep住先得架。呢個世界無壞狗狗,只有懶狗主。

      刪除
    2. 我以狗一歲等如人十歲嘅講法嘛,咁Blaze下年就十歲咯,嘻嘻!;P

      刪除
  2. 嘩blaze用conditioner架。
    Happy birthday blaze, 你越大越cute 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。

      唔用唔係唔得,不過啲毛無咁軟囉。

      刪除
  3. 生日快樂,生日有雪糕食,要好好 enjoy 囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪糕佢一年只係生日先食到一次,而且唔係好多,算啦。

      刪除
  4. Happy Birthday Blaze!!
    他他條條好呀! 最緊要健健康康陪住daddy mommy!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢再健康三幾年我已經滿足喇。

      刪除
  5. 生日快樂!
    佢好乖喎, 擺甫士無投訴

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝。

      媽媽唔話ok唔准食架,亂嚟的話媽咪成兜攞走都似。

      刪除
  6. Happy Birthday To Blaze!! :)

    回覆刪除
  7. Happy birthday to Blaze,要狗體健康

    回覆刪除
  8. 生日快樂, Blaze! Wooley 後生過你三個月咋 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,大家都要身體健康!

      刪除
  9. 生日快樂Blaze, 要身體健康,日日都咁開心快樂,慢活先好呀! 咁先長命百歲haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,大家都要身體健康。

      刪除