11/3/2016

乍暖還寒的日子 - 購物篇

今年冬天先暖後冷,現在到三月,上星期早上仍是得攝氏三幾度,幸好今個星期中有暖流,日間氣溫最高升到二十度,我不喜歡穿冬天衫,春天快點來吧。


以下是冬裝最後一擊,都是網上買的韓國衣服,第一件粉紅色加寶藍色迷彩絨褸,一見傾心,我絨褸已有不少,如果不是特別喜歡的現在也不太買,不過韓國衣服都是一個尺碼,實物可說是偏大的中碼,要我另花65美元修改啊,應該下一年冬天再來時才有機會穿了。


之後四件是在Gmarket買的。我現在冬天好少穿有羊毛的冷衫,因為室內有暖氣實在太熱又難清洗,但美國的衛衣(sweatshirt),不是款式太簡單像運動服,就是價錢太貴不值。在Gmarket其中一個商戶看到這四件,連郵費平均價只是30美元,質素還可以,算超值。因都是單一尺碼預計可能需要修改,今次幸好只有第一件太大要修短修窄。不過我有手臂過長問題,尤其穿韓國衣服,衫身合身時手袖可能不夠長,好煩。





冬春之際,也可能是我購物最瘋狂的時候,因為見到春裝就發姣。先是兩件來自White House Black Market的七折貨上班服,長身綁帶裇衫及color blocking斯文連身裙。




之前預言,我今年會買好多由牛仔布做的衣服,沒有食言。先是同來自WHBM的牛仔Trench,布夠薄不重身,現在這個時間穿剛好。牛仔布直腳西褲也來自WHBM



另外是兩條牛仔裙,都是較bohemian的便服款式,來自Zaful,大約四十美元一件夠平又免郵費,估不到可以擁有牛仔布做的maxi dress,剛買未見實物,但網評不俗。



牛仔布當道,我也趁此買了個難得出現的clutch。另一個是前買下的皮clutch,來自Linea Pelle,好型亦有人讚。



最後是鞋。每年我都會留意Stuart Weitzman的冬季大減價,因為它們的鞋又靚又好穿,只是價錢不友善,所以要等減價(50/50靴除外)。今年看中了這對半價鑲釘的Mary Jane“Nail Salon”,我在黑色與酒紅色之間爭扎了一輛,最後買了黑色。





另一對是在blogger Wendy’s Lookbook中看到的漆皮buckled平底鞋,因為之前已買了上面那一對,所以今次選漆皮,而且漆皮款配的是銀色扣,應該比普通皮配金色扣好看。



最後是波鞋。我喜歡看的韓國綜藝節目Running Man要出自家品牌波鞋,去年向全球觀眾徵求設計,剛於上月完成出品,共有四款。除了有Running Man的預用R標誌,最可愛的是參考節目象徵遊戲撕名牌,另外送上幾款可貼可除的魔術貼公仔。我又在紅/黑色與藍/黃色兩款之中爭扎一輪,最後決定是藍/黃色(如果買到一樣的藍色鞋帶應該會更好看)。不計郵費六十多美元其實不貴,不過加上郵費就是差不多一百美元,在香港或台灣團購應該會平好多。




春天,快點來吧!






17 則留言:

  1. 我都唔鍾意冬天,因為我怕凍,我依家都唔著冷衫,怕拮身,情願著底衫或者著多件

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔怕凍,怕熱多啲,但係比較鍾意夏天衫。冷衫喺美國著太熱。

      刪除
  2. 今年冬天"暫時"都算暖同短,又唔係落咗好多雪,感覺還好! 近年美金高,其實Ceci幫襯美國以外嘅網站網購,應該會買得開心D,好似折扣都大咗!

    韓國嘅衫真係幾靚,但設計上好多時都係好鬆身,舒服但有時我又會覺得個cutting好似怪怪咁! ^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講我都唔覺美金強對我網購有影響,尤其買韓國衫應該唔錯。

      韓國衫係有「又長又闊」嘅設計,所以我網購都會小心睇size chart同埋款式圖片,我本身好唔鍾意長闊設計。

      刪除
  3. 牛仔裙靚喎,實物如何呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未見實物呀!見到再回。

      刪除
    2. 實物可以,只是條maxi dress size太大,條改窄改短。

      刪除
  4. 上網買鞋最難預, 中左好幾次伏

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有著開個牌子應該估到,我亦都會睇好多buyer reviews,多數都會有寫sizing有無問題。

      刪除
  5. 點解你成日都搵到咁多唔係大牌子0既label 買野0既!?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有購物狂嘛!haha!

      其實都有好多方法,首先當然係要有時間上網先啦!我不少網購都係睇幾個美國Asian fashion bloggers,見佢哋著得好睇,而佢哋又有一定知名度唔會推薦啲質素太差嘅,咁我就跟住買。另外一個方法就係google你想買嘅嘢,例如demin dress,然後淨睇images,見到靚嘅再去睇link睇吓價錢同評價係咪ok,當然有時都會買錯,但美國退貨易唔係大問題。

      刪除
    2. 我都係購物狂!買過Dress lily,都可以,但另外一個就食左貨,白白無左百幾蚊!!!又試過搵淘寶代購... 真係差gmarket 未買得成過。

      刪除
    3. 講真淘寶我真係唔敢試,始終對大陸商人無信心。當然我都試過中招,買過對波鞋完全唔係路又無得退貨,網購係要俾啲學習費架喇。

      刪除
  6. I love the mary jane! I am way too lazy to wear shoes with buckles though.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對buckled shoes唔駛扣架,後面有zipper一拉開就著到,實物都ok,US$95唔算太貴。

      刪除
    2. M2,我都鍾意對Mary Jane! 又,估唔到對多扣鞋原來用拉鍊開,方便好多!

      刪除
    3. 我最近再睇佢哋無再賣喇,半價真係唔錯,而且踭夠矮,著得耐都ok。

      刪除