21/3/2016

春日大掃除

今日是春天第一天,但這兩日又凍過,現在攝氏8度天陰。

冬天要穿靴,發現自己的衣櫃(walk-in closet)一地都是鞋/靴,連走入去找衣也有困難,趁這個星期較暖,春天又到,昨日決定將所有靴收起,順便整理一下衣櫃。

其實這牆鞋,上一半有幾十對,我來美8年已沒有穿,因為都是高踭又斗零踭(2吋半以上),我現在不再穿,雖然不想掉了它們,不少是貴鞋嘛,但一直放著就浪費地方。唉,真不知如何處理。



我買過太多鞋但沒有穿過,某程度是因為放在鞋盒或被推到牆邊「看不見」,不意識到自己有這雙鞋,為了解決這個問題,最近在Amazon買了個鞋架,希望容易看得到就容易穿得上!


這個廿多美元的鞋架,非常適合在室內用,載放量多,我腳細差不多放到30對,但最好是腳小的女士用,因為大過5.5/36號碼的鞋應該會凸出來。


清理完衣櫃,決定進攻浴室,之我的化妝護膚品放到一檯都是亂糟糟,檯面又有一段很長的日子沒有清潔多塵又有水漬,趁大掃除我順便拿了個大垃圾膠袋,將過期又或不用的各種化妝品、護膚品、洗頭水等等全弄掉。

一個中年婦人要用的化妝護膚品真的不少啊!


再洗了浴缸,吸塵,然後洗了四機衫,之我的腰開痛,大掃到此為




13 則留言:

  1. 我來英都7年,都有一堆以前香港買落的高跟名牌鞋。以前係香港著高跟鞋易如反掌。但而家已經全部打入冷宮了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,其實香港啲路唔平又多斜路,反而著慣高踭鞋,依家又少行啲路又平又闊就唔著,真係浪費。

      刪除
    2. 反而我呢邊d路不適宜著高跟鞋

      刪除
  2. 我有舖超強掉嘢癮,所以好少買貴衫或鞋,因為貴嘢真係會掉唔落手但放喺到真係"銀"眼又阻地。我家姐嘅鞋牆又係有妳同一煩惱,佢有叫我揀D啱著嘅拎走,我都無咁做,就係唔想承受咗呢個掉唔掉好嘅難處!

    做完spring cleaning雖然攰D,但見到D物件乾乾淨淨、齊齊整整,俾我又可以開心幾日! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我掉嘢都好強架,但只限鞋我唔捨得,因為又唔係唔啱著,大部份都新鞋一樣嘅狀態,對對幾千蚊,真係唔捨得掉。

      希望整齊可以維持至少三兩個星期啦!

      刪除
  3. 我都一年執幾次衣櫃鞋櫃,唔睇唔知自己買左咁多。有些放了幾年的我會上網賣出去,夠環保呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鞋放上網賣唔值錢,扣埋郵費可能賺十蚊八蚊,同捐無分別啊。

      刪除
  4. I have to say, that's a lot of shoes!

    I heard on the radio that you should keep a donation/sell bag in your closet. Whenenver you see something you won't wear anymore, just toss in the bag. Donate/sell when the bag is full. Rinse and repeat.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家應該有150對喇。

      其實衣服我平貴都捨得捐,但係鞋我真係唔捨得,你叫我捐啲Jimmy Choo同Prada出去,我可能會留眼淚啊!

      刪除
  5. 我都喜歡久不久清一清,但最近都只有時間清兒子的,而且買也是買他的多!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家好懶,一年只會因為換季執兩次。

      刪除
  6. 我以前的高跟鞋早就掉得7788 因為覺得對自己隻脚很殘忍 (哈哈 愛靚唔愛命!)
    但係的返工套裝真係仲未捨得放棄。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔太貴嗰啲都掉哂喇,係剩低啲貴嘅唔捨得掉。

      刪除