31/7/2017

Blaze:我為「食」而生

大家好,好耐無見!

(各位新讀者不要見怪,我家Blazeblog一向是用廣東話的。她是一隻10歲的哥基太,女孩子,來我家六年了。)

媽咪話我好耐無同大家打招呼,叫我嚟say hi!!!

我都係咁啦,每日食食玩玩瞓瞓,一定比大家嘅生活更愉快!

哥基出名為食,媽咪叫我同大家講吓我幾為食喎。

例子一

平時除咗一日兩餐,我好少有機會食其他嘢,因為媽咪好鬼嚴。不過依家年紀愈嚟愈大,見我身又無病無痛,體重又維到,媽咪都有啲放棄,會俾多啲「人類」食物我食,正,尤其係蔬菜。

爸爸最近成日自製簡嘅西生菜蕃茄沙律,佢一開始用刀切菜,我就會咁樣企定,係好定....... 因為完成後爸爸會俾一兩小片西生菜俾我架!(其實真係好小,都只係半吋長咁大把。)



媽咪話要影相叫咗我一聲,唔該唔好阻住我專心等待(真係叫咗佢一次佢就唔再理我)


例子二

平時爸爸食晏,都係自整件火雞肉三文治,我當然跟到實。

媽咪話過唔准問人攞嘢食,但係佢無話過唔准「等」喎,咁我一定會用我最絕望最渴望嘅眼神望住你......




等到爸爸食完哂,就係為咗呢一刻,一丁點嘅火雞肉呀!



就係咁啦,我嘅日常,就係分隔喺等人餵食嘅每一段時間上。



20 則留言:

  1. 其實大多數狗都係為食o架啦,Blaze 都唔算為食,可能平時您地又教得嚴啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來我嚴,二來Blaze自己本身好文靜,所以就算佢好想食都只係會眼望望。

      刪除
  2. 回覆
    1. 真係少少.... 通常俾都係俾手指頭咁大。

      刪除
  3. Blaze等食個樣好儍好可愛呀!,最搞笑係估唔到佢會等食等到妳再叫佢都唔認。:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,第二次叫佢,佢真係唔望我啊!太為食。

      刪除
  4. Blaze 個樣都無SamSam乞得咁慘XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze就算好想食,都唔敢跳,或者叫出聲,呆定定望住係佢唯一招數。

      刪除
    2. we call it 誠懇死光

      刪除
  5. Blaze, long time no see!!
    我話Blaze等食時都不知幾優雅,Jim一定已經成地口水啦~ 哈哈!!

    回覆刪除
  6. 為食得來都好斯文。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來佢文靜,二來我唔俾佢beg for food架。

      刪除
  7. 一來我嚴 <-- wonder if you were a mom, would you be strict as well?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估一半一半,對於做人(如家教/懂分是非/要有同理心等等),我會好嚴亦都唔會妥協,但對於其他,如學業、興趣、擇友之類....我唔伯理太多。我估我會似我自己父母。

      刪除
    2. 起碼我屋企有小朋友啲姐弟都大概係咁管教,而我自己對住三個姨甥侄仔都係咁。

      刪除
  8. blaze真係好乖呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言。係呀,Blaze算是很乖的小狗。

      刪除