24/4/2018

我在這裡

今個星期,我人在首爾。

剛發現防彈為LINE Friends設計的BT21,在Monopoly有新貨品上市,今日就専程來江南看看,當然,破了財!

沒帶電腦,暫時不能貼照片,週末回港時再寫吧!


10 則留言:

  1. 好巧!我星期六也一個人在韓國,4小時轉機去了明洞哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好勇敢,機場來回明洞起碼兩個小時,我不會冒險。

      刪除
  2. 玩得開心啲呀!

    係喎,今次有冇朋友同行呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係自己去,但在韓國有見朋友。

      刪除
  3. 住在亞洲,去搵偶像就方便好多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 偶像在日本,我不是為了見他們而去,只是做個遊客。

      刪除
  4. 橫掂都無有嘢做,想飛就飛

    回覆刪除
  5. Have fun in Seoul!

    回覆刪除