8/10/2018

一眨眼...... 我就回來了

真的在我腦海,仍然滯留在上星期之際,我已經完成三日的防彈紐約之旅。

首先要感恩,因為旅程一直都順利,來回的機程又準時,我還因為回程時實在太累,而難得地在飛機內睡了一會!因為由上週五下午3時離家至今日週一下午3時回到家的三整天(72小時),我用了超過一半(40小時),在機程及來回機場的旅途中,餘下時間,我可能只睡了不足8小時,即使加上飛機上的睡眠可能只是總共10-12小時吧。但我現在多累也不能睡,要忍到起碼今晚10時,不然我一定凌晨會醒來,這週餘下四天去上班會很難捱!

演唱會過程順利,能夠再見到一班朋友也很高興。詳細的後記下星期再寫吧。



防彈Love Yourself World Tour的北美站,由9月5日至10月6日超過一個月,在美國加拿大兩個國家7個城市15場演唱會,終於完成了!七個成員都沒受傷,而且狀態不俗,值得感謝。今天他們已抵達倫敦,準備明天星期二開始的歐洲站,望他們繼續順利地完成餘下演出。







11 則留言:

  1. 真的值得感恩能安全又順利完成這個快閃之旅!今個星期真係要多加保重呀!:)

    以前我喺長途機可以瞓到十至十二小時架,依家真係瞓到三、四小時都偷笑,初時我以為係純因為年紀大咗所致,後來發現同飛機座位越改越窄、又容納多咗乘客而坐得無以前咁舒服都有關,因為試過upgrade坐好啲嘅位,又即時瞓得到又瞓得好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我從來未試過喺飛機瞓到超過兩三個鐘,連坐商務都無分別。我好羨慕嗰啲一上機差不多瞓到落機嘅人架。

      刪除
  2. 我坐長途機一定瞓唔到,所以我通常揀中午飛,夜晚返到香港,可以好快就瞓,啲時差無咁難捱

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前無得揀,一日一班機。

      刪除
  3. 回覆
    1. 琴晚算瞓得唔錯,今晚都要捱夜啲確保唔會凌晨三四點醒。

      刪除
  4. Ceci快閃長途飛行辛苦了,這種對防彈愛護和支持的心很令人欽佩的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是看情況,今次是歷史一刻,都想去見證一下。

      刪除
  5. 我有朋友去,坐好高,FB live 左少少,地下站位好多人!!等睇你寫詳情~

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個場任何座位都非常非常遠,連螢幕都細。

      當日地下有6000人左右。

      刪除
    2. 個場係大,我去過一次睇baseball,仲係帶埋狗入去special day,可以想象到幾多人 :)

      刪除