4/10/2018

Citi Field....... Here I Come!

明天開始...........

週五
上午:上班
下午:趕回家,收拾行李,去機場,黃昏6時航班,直航16小時
晚上:11時到步 (紐約時間)

週六
整天:防彈紐約Citi Field演唱會,站區 (聽聞這次站區有七千人,不是平時室內場的一千人!好驚!)

週日
上午:去機場,早上10時航班,直航16小時

週一
下午:2時到步 (香港時間)

週二至五
繼續上班

祝自己旅程,一切順利,尤其是去程的航班!


題外話曬命....... 告訴老公我決定去紐約場時,他的回應如下 (被塗去的名字是我繼女,她在紐約工作):



外人可能不理解我兩夫婦的非一般關係,但我仍是很感激在有生之年遇上他的。




10 則留言:

  1. 祝旅途順順順利!

    我記得你話過佢對啲女都會講“let me know if you need anything”架!It's so sweet of him,而且主動提出問佢女可唔可以住女嗰度,將心比心,都唔易開口架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 返嚟喇,一切都順利。

      係呀,佢有講/寫呢句說話嘅習慣,不過佢係講得出做得到嘅人。

      我同佢兩個囡關係好好架。雖然當年同大女一齊住時有啲tension,不過都係好小事而且都過咗去,我地全部都係唔會為小事記仇嘅人,佢一搬走咗就無事喇。

      刪除
  2. Your hubby is so supportive and sweet. Have a safe flight and enjoy the boys’ 1st US stadium concert!

    回覆刪除
    回覆
    1. 回來了,一順都順利。

      我老公是一個比較靠得住的人。

      刪除
  3. 祝ceci旅途及觀賞順利~要記得吃點B群,別太累呀才有精神看concert。期待您回來的文章!!!(第一次浮上來留言,哈哈)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言,下次留個筆名吧。

      在這種高度需要精神及體力的情況,我是可以強撐的。反而是回來後要好好留意,不要因為突然放鬆而病倒。

      刪除
  4. he's a sweet guy, have fun, and welcome to New York!

    回覆刪除
  5. 祝Ceci旅途愉快順利~~~~ 玩得開心!!!
    也希望Citi場能順利平安落幕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的旅程很順利啊。

      他們也是,美巡很順利沒受傷地完成了。

      刪除