13/10/2016

有更新:Pilates – 繼續努力!

連續寫了幾篇較嚴肅的題目,今次來篇有肉照的,輕鬆一下。(不過可能上載一會就會下架,要看趁早!啊,忘了先隨便亂放一張圖片,現加上以免肉照在你的訂閱更新中出現!)



今年6月初,我再重新開始做Pilates(見此重溫),但做了兩三堂就回香港,之後又去公幹及看KCON斷斷續續,真正恆常地做,大約有三個月吧。更新:至於8年前我寫下有關以前做運動的一篇,可按這裡找到。

因為我只可以上晚上6:30分的堂,一星期只可以上兩堂,我其實是希望可以上到三堂的。我喜歡這個Pilates studio,因為每個小時的堂課都不容易,要努力、要集中,要付出力氣與汗水才能完成,就從直至現在,完課後我都會腳震,之後兩天肌肉還會在酸痛,就知道是值得上的堂。

幸好兩個導師都說,我的強壯速度比其他人快好多,我估計是兩個原因,首先,包在脊椎附近的core muscles,因為深入身體內,一但建立過之後,是比其他肌肉較難失去的,我以前密集的做了五年Pilates,在肚腩內層的肌肉應該仍存在。二來我本身瘦削皮下沒太多脂肪,練一段短時間應該就可直接練到核心。


下圖是剛這個週末洗澡後的自拍,(抱歉讓大家見到太多肉!)


慶幸這不是早晨照,而是已經吃了兩個麥記煙肉蛋漢堡當午餐後的肚子。我一向都是吃完東西只有肚腩沒有胃腩的人,好像不用胃部消化似的,以前一直都是吃飽一頓後,就像懷孕4-5個月,然後幾小時之後就小產回復正常,我估計我真的沒有吸收太多。

上圖當然不是我的最終目標,我希望肌肉的線條能更明顯,而且最重要,是能成功除去上圖看到,腰下兩旁凸出的脂肪(亦稱為love handles)。相對於前方的肚腩,腰側兩旁的那團肉,一但積了出來其實是更難減掉的,但我沒有節食或改變飲食習慣的想法,所以我要在運動上更加努力。另外看照片亦知道我手臂肌肉沒有更強壯,因為Pilates沒有練手臂,以前我同時做Body Pump所以可以練到老鼠仔,我估現在要在家自己舉啞鈴。

再下一張舊照,是超過十年前跟朋友去芭堤確旅行時拍下的。那時候比現在瘦15磅只有80多磅,腰側真的是一點脂肪都沒有啊,我是以此為目標!

我就快45歲都可以為此努力,大家都加油吧!


又更新:其實做適合的運動,也可以大大改善自己臀部的線條。亞洲女性臀部多數有同一個缺點,首先是不圓不立體,只向橫兩邊發,但從側身看很扁平,像個不立體的啤梨。做PilatesBody Pump都可以改善這些缺點。我因為瘦,根本沒有什麼臀部可言,但以前做了幾年運動,也慢慢練到一個結實的小圓球,如果你臀部有肉,做了運動之後一定更好看。



20 則留言:

  1. 妳都係得一百磅多啲,我多妳廿幾磅呀陰公,我好懷念以前24吋腰時,嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 24腰我依家都無啦,其實我都好耐未量過我三圍。

      刪除
  2. 用小產嚟形容消失嘅肚腩,真係笑咗,但能夠“小産”都好過我老公一家都係手腳纖幼但頂住個肚腩似big bird吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家年紀大咗,小產無咁明顯喇,十年八年前真係過幾小時就平翻。

      刪除
  3. 其實都好FIT 啦,我連影一張依D照片都無勇氣,實在個肚腩好似有左3個月咁,唉..不過依家我都每日做緊SIT UP 提腿運動,只希望KEEP 住吾好再肥落去囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 要減肚腩要做帶氧運動至得,只係sit up之類消唔到脂。

      刪除
    2. 係哦,我同事都對我咁講,所以要去跑步了.

      刪除
  4. 肥瘦大部份係天生的, 不過線條就真係要靠努力得來:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 連骨都幼(好似我咁)嘅瘦就多數係天生,但天生癡肥嘅人唔多,後天嘅更多,好多都係上咗大學或者結婚之後,食量無減,坐得多又唔運動,一到唔控制由得佢肥。

      刪除
  5. I think you were too skinny on the bottom picture. The breastbone was pretty prominent.

    回覆刪除
    回覆
    1. 80幾磅緊係瘦啦,我又唔係韓星要不停上鏡!我一直都話我以前太瘦架。

      不過依家肥咗,唔等如我想淨係肥喺身體中段嘛,我嘅目標係無肚腩同muffin top.

      刪除
  6. 睇身形,你好young 呀!我都好想做運動,但超懶,堅持唔到 =(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔只身型,我個樣都幾細個架。

      慢慢來,又短時間做起。

      刪除
    2. 哈哈,我想見樣!!!

      刪除