4/11/2016

點解?

剛在另一個blog友的網誌看到,2013Yahoo Blog關閉時,用Google Drive將舊blog相片搬到Blogger新地盤的連接,最近全都看不到了!

那是5年長網誌的照片啊!救命!

慶幸我一向不屬多相少字類的網誌,不然所有舊網誌都會變得沒意。不少還少,也有接700張,幸在電腦上,所有相片都在Google Drive一個資料夾內,不然要我從自己無限量的相簿內慢慢找,我估計我會放棄。

今晚用了兩小時,先在Google Drive內再分好類,然後編輯了首100篇網誌(我總共有600),未來幾晚希望能把這修正工作完成。畢竟,這個網誌是我過去8年生活的紀錄啊。

(後註:經過一翻努力,終於把大部份相片重新貼上。)


6 則留言:

  1. 我早兩個月前都發現有同樣問題,我仲以為係因為我自行copy and paste而沒有跟Yahoo方法搬家嘅惡果,但懶底嘅我未必會再整,好彩(?)嘅係當時我只寫過幾篇,若果我係妳/其他中招嘅資深blog友,我一定會好毛躁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呀,我係從一個好多食譜嘅blog友度發現,我估佢有超多相,而且如果食譜無相應該會好奇怪。

      我後期比較多買衫, 旅遊相,如果唔補翻都會好奇怪。不過我有啲怪癖,就算偶爾見到以前有錯字或者唔順口都會再改。

      刪除
  2. 我沒有搬 blog,今次對我無影響。

    回覆刪除
  3. 我唔識搬,我係每篇copy & Paste過o黎,再自己執執的

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年有blog友上載教學,跟住一步步都唔係好難。

      刪除