1/11/2016

Blaze: 2016 Corgi Picnic

大家係咪好耐無見過我Blaze呢?

都係因為媽咪勁懶囉!不過我啲日常都係差唔多,又都唔太鍾意影相,繼續過緊好hea嘅日子。

我都係咁啦,食好瞓好,健康都好。不過最近媽咪晚晚喺房不停勁播同一隻歌,又唔係英文又唔係廣東話,我都唔知唱緊乜,但就每晚重複播一百幾十次,我聽到怕怕喇!遲啲可能發夢都聽到呀!(媽咪注:Blaze,過埋呢兩日就完喇,多謝忍耐!)

上兩星期,媽咪爸爸突然車我去好遠地方,話去我哋州每年都會辦嘅corgi picnic。其實我3年前都有去過(見此),不過如果你問我,我就麻麻地,一來我唔鍾意坐長途車會好緊張,二來我又唔太鍾意同其他狗狗玩,所以去corgi picnic似係滿足媽咪爸爸多過滿足我!但媽咪話即使唔想去,都要隔幾年去一次,因為要帶我去見舊媽媽(我原來的繁殖家)

今次好早起身就出發喇,因為要趕及11點影團體相。FB網頁話有300隻哥基嚟,不過個picnic攪足成日,有啲狗狗早到早走,有啲遲到遲走,我哋都無數過,下面呢張係官方相,我估有百幾隻狗狗卦!官方照拍咗好耐,都唔知幾時拍到我,所以我無望鏡頭呀,失敗!


不過爸爸拍嘅就一定望鏡頭啦!你見唔見我呀?對住鏡頭笑得好開心嗰個就係我喇!我嗰日好乖乖,周圍都係狗狗我都不去吼佢哋呀!



厭我個頭太細睇唔清楚?咁我再笑得開心啲你睇!各位姐姐姨姨大家好!


影完相行咗個圈,媽咪買咗係哥基tee,我哋就自己擺好個陣,等我休息吓飲啖水,嗰日太陽好曬有啲熱,之後媽咪都要喺我地盤掛幾件衫幫我擋太陽,仲話我好命自己有得遮蔭,媽咪爸爸就乾曬!Well,媽咪,你身體無兩層毛毛嘛!


等咗一陣舊媽媽到咗,我仲認得架,佢仲讚我身型正keep得好添(最衰媽咪控制食量超嚴厲)。原來繁殖家退休時留低嘅三隻哥基(包括我爸爸),過去幾年都全部患病走咗喇!我原本係因為跟其中一隻狗女唔妥,唔可以一齊住,所以舊媽媽至送走我,依家啲狗狗走哂,舊媽媽開玩笑叫我返佢屋企呀!我緊係唔去啦!依家屋企咁好做公主,我實癡實媽咪腳邊吋步不離,媽咪行開去個廁所我都要扯繩跟住呀!

我哋無留好耐,大約兩點鐘就起程返屋企喇。媽咪話車程實在太遠,我又唔係特別鍾意同其他狗狗玩,所以應該唔會再去corgi picnic喇,如果要見舊媽媽再分開約仲好。

最後送一張6隻哥基排排走嘅相,媽咪話有尾Cardigan Corgi之中,佢最鍾意就係咖啡色帶金色嘅Brindle(由左起第三隻),啲金色陽光照射下好靚架,不過Cardigan Corgi運動量大,媽咪咁懶,都係得個睇字。



14 則留言:

  1. Blaze好fluffy,海豚ee好想攬下妳呀! 見到妳生活得健康又開心,真好!

    Ceci其實好念舊呢,會專程帶Blaze去見以前嘅家人。:)

    回覆刪除
  2. Blaze, EE巧掛住你呀~
    有Daddy Mommy帶去Picnic唔開心就奇啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze: EE,JimJim成日有得周圍去都好吖,不過我唔太鍾意出街唔駛預我喇!

      刪除
  3. Blaze 好開心呀!笑到個樣呢... 你阿媽個樣終於曝光! XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽無曝光喎,全部都遮哂面架!

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實唔係架,平時我哋攞住手機對住佢,佢會即刻走狗架,所以佢無乜相。

      刪除
  5. 回覆
    1. 其實只係因為太陽好曬咋, hehe!

      刪除
  6. 我都覺Blaze笑得好開心,不枉佢爸媽辛勞!Ceci, 你share多的Blaze嘅生活趣事啦,大家都中意睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,大家都誤會喇,佢因為熱至會笑咋,其實狗狗一熱就會好似笑。

      Blaze嘅日常好沉悶架,瞓覺,食飯,又瞓覺。

      刪除
  7. Blaza 我都好掛住你呀,其實我發覺狗狗年紀開始大,群體生活都好似無咁喜歡咁,肥冬都係鐘意痴住我地多D,又或者佢地獨生關係掛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我Blaze從小到大,都唔喜歡群體生活架。

      刪除