8/12/2015

致中國大陸讀者/垃圾郵件發送者

最近兩星期,在網誌讀者來源首次發現來自中國大陸的讀者,之後就開始收到零星的「贊」「很贊哦」等簡短亦無意思的回應,我從來沒有按下這些回應者同樣全無意的名字,去看他//它們究竟有沒有沒自己的網誌,因為這應是他//它們的目的吧。

雖然不知道這是否只是設定電腦程式的功夫,但如果真的有真人在閱讀這網誌,我就在這裡留下這訊息:這些簡短又無意思的回應,我會見一個「永久刪除」一個,你的名字不會在此網誌留存超過一天,因為我時間多的是,不要浪費你的時間了,去找人麻煩吧。

我就是這樣臭串,自己的場自己保護,不想被污染。



10 則留言:

  1. 塞入去垃圾留言就會唔再見到了, 唔使臭串o既

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個我也知道,其實亦可能係電腦程式,因為每次個名(個登記)都唔一樣,無論永久刪除或者垃圾留言,都係要每收一次做一次。

      刪除
  2. 一嚟就見到呢篇,真係十個讚呀!讚係因為妳修養比我好好多,會事先通知,若是我,delete了就眼不見為淨。! 面對眼冤事情,如果係面對面,我會喺嗰個人前面或後面駛出奪命煩音,不停依依un un,俾佢知我講緊佢而又唔當面話佢! 但如果遇上身體碰撞,我就會捉住個人同佢解釋how unnecessary it was.

    妳知嗎(對!妳是不可能知的),我7號返到香港等轉機時真係有諗起妳呀,希望將來有機會見吖!

    回覆刪除
    回覆
    1. Welcome back!

      我今次去程時差唔係好嚴重,但回程就勁唔得,基本上大昏迷咗5-6日,連晚飯都唔食,希望你都盡快調節好啦。

      Don't suffer nonsense and confrontation都係我強項,我依家身邊周圍嘅人(包括所有同事),都已經熟悉我性格,唔會喺我面前講廢話、搵藉口或者做埋啲無聊嘢。

      刪除
  3. 回覆
    1. block唔得哂架,因為每次都係唔同登記唔同名字,好可能係電腦程式做嘅,我寫呢篇都係自己發洩吓咋,玩吓手呢篇都好快有垃圾留言。

      刪除
  4. 我都有同樣的疑問, 中國照計是看不到GOOGLE及FACEBOOK之類的, 我也曾遇過在GOOGLE BLOG有來自中國的讀者, 我都有點擔心不知是什麼人來看, 幸好我的BLOG從來都沒人留言給我的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝到訪留言。

      喺大陸要翻牆睇facebook同上google其實都唔難,都唔知幾多五毛黨日日都翻牆周圍留言。

      至於係乜人睇我blog,我就從未擔心過,我擺得上blog就預咗好人壞人乜人都睇到。不過我估我啲留言多數係電腦程式做嘅。

      刪除
  5. Wonder what's the purpose to those posts? It's not like it would generate any internet traffic (i.e. income) for them.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知道,不過依家好多俾留言嘅網頁都有好多呢啲可能得個名,或者完無意思嘅留言。

      刪除