14/12/2015

香港遊2015

今次沒有住銅鑼灣Best Western,改回幾年前住過的尖沙咀Hop Inn,只是間賓館,設備舒適度當然比酒店差,但我早訂房有折扣(85),住9晚付現金只要港幣4,200極便宜,另一重點是Hop Inn地址(漢口道或加拿芬道),與地鐵站的距離非常短。Best Western雖然在銅鑼灣,但在鵝頸橋時代廣場對面,大家都知道即使由時代廣場要走到地鐵月台,也是很遠的距離,我真是會為了走少一點路而會想盡辦法的。



除了見自己的家人朋友,在未去首爾前,見了blogLala及契女CD,第一次見面在家有好處,就是小朋友有安全感較不怕陌生人,幸好CD對我沒抗拒,很快就主動拿玩具與故事書跟我玩,CD細細粒樣子好可愛。第二天跟Lala一家及她父母及另一blogFatty哥一起飲茶,CD已可以被我獨自抱走出去行街沒扭計,第一次見面大成功!Lala就像是老朋友一樣啦,她的聲線好好聽啊,以後也要常見面啊!



在香港跟朋友吃飯我比較少影相,只是有個下午去文華東方酒店吃下午茶時影了幾張。


以下就是「食自己」時拍下的。新源牛什就在我賓館樓下,吃了兩三次,牛什好吃,但奶茶普通。


時差每天都好早起,原來尖沙咀的翠華要7時才開門,有兩天真是等到傻。


回香港一定要吃油渣麵,現在人工貴租貴,麵都比以前賣貴好多油渣又愈來愈少。以前一碗淨油渣只要2-30元,現在已經跳到50元!但回心想,即使比以前貴幾倍,我一年才有機會吃一兩次,又麵又淨油渣又檸檬茶都只是100元,今次終於衝破這個自製的心理關口全叫了。(因為加價太快太高,我估計連侍應嬸嬸也覺得現在太貴,我叫一碗淨油渣時她兩三次說50蚊喎,要我跟她說我一年才吃一次沒問題,她才落單。



住尖沙咀的好處是食肆多約人也方便,今次與大學同學及blogBBQ分別去了iSquare的阿一海景飯店及南海一號飲茶,兩間都有無敵大海景環境一流,兩間招呼服務都好(南海一號尤其好),食物也可以,見朋友都是想找個地方聊天,這兩個地方都不錯。



跟港台的同事吃晚飯選了尖沙咀的興吃,因九龍區吃避風塘炒蟹的地方不多,食物是好吃的(除了炒蟹),但服務不好也不老實。平日晚上明明不滿客,但非常無耐性又催促,說套餐的蟹太細不夠5人吃要加錢500元轉中蟹,這沒問題,但你見相片就知道,隻蟹非常微型又超瘦,跟本就沒加大而且不香也不辣,跟灣仔橋底辣蟹的質素差很遠,下不違例。






噢,之前提到今次回港漂了牙齒也植了眼睫毛,就在這裡說一點吧。

漂牙是在中環Diamond White做的,$1,98040分鐘。坦白說效果欠佳,照完只白了一兩個色階,只可以說漂白牙齒效果真的是因人而異。我之前已有用牙套放入牙醫給的漂白液,只是沒有同時照燈,所以效果一定比平時沒做任何牙齒漂白功夫的差好多,但我現在牙齒整齊沒任何陰影遮蓋其實是很好照的,所以完成後效果欠佳令我失望呢!

而植睫毛就是在Blanc Eyelash Salon做的(我去佐敦店)。我自己的眼睫毛非常直而且向下垂。我平時是不化任何眼妝(眼線/眼影/睫毛),所以即使植睫毛我也不想太誇張,只想看來是長一點及向上彎就好了。假睫毛是每條貼在你本身的真睫毛上,一般雙眼可植80140條,所以如果你本身睫毛太稀疏也植不了太多。美容師看過我的睫毛後跟我討論,最後我選了雙眼植120/C Curl/ 11mm Length/0.12 Thickness,新客優惠價699元,後來美容師說我植140條也可以。


效果是明顯的,睫毛長了又向上彎後,眼睛看來大了許多也精神好多,我因為選了不厚身的睫毛,即使素顏也不會似搽了兩層睫毛液那麼奇怪。但植睫毛是一個昂貴又麻煩的遊戲,因為真睫毛自然更換落下時,假的也會弄掉,還要小心保養,不可捽眼(對我來說最難),化妝落妝要小心,最好不要側睡,因為臉壓在枕頭假睫毛容易脫落,植了的睫毛基本上只可以維持3個星期,我臨離開香港前,因之前兩星期脫落的又再去補了30330元。即使不是錢的問題,要我長年累月做這個也太麻煩了,真睫毛長期貼上膠水也不健康。但老實說效果是好的,偶爾或要出席特別場合時,做一次值得推薦,我以後回港探親幾個星期都應該會再做,Blanc Eyelash Salon的妹妹美容師服務都很好。

香港之旅完!




22 則留言:

  1. 我以前跟你介紹Hop Inn,介紹左比朋友,佢地都讚地點好。不過今次睇相,覺得舊左D。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hop Inn有兩間,我今次住漢口道,漢口道係第一間房較舊亦都較細,但係有即熱式熱水爐無我上次唔夠熱水用嘅問題。加拿芬道嗰間新啲大啲隔音都好啲,幾年無住過唔知解決咗熱水問題未,如果我再去又有足夠時間book,應該會指定去加拿芬道嗰間。地點真係超一流,又夠平。

      刪除
  2. 好勁呀!9日嘅行程可以一篇寫完而又交代到咁多嘢!

    我今次返香港會因為酒店包早餐變相得好少機會食翠華咋,雖然佢喺正酒店對面!不過今年返香港,我都特别覺得食嘢好貴,除咗下午茶最抵食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲驚啲人厭我寫得太長太多字添。

      租貴之外,依家仲有最低工資,食肆要mark up好高至維到皮,尤其係以前平價用薄利多銷嘅食肆根本捱唔得住,我年年返都開始慣喇。

      刪除
  3. 我唔係太鍾意食豬油渣麵,我返香港一定會去食蛇羮、食碗仔翅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對油渣麵有情意結,由車仔檔食咗廿幾年無停過。

      刪除
  4. 個碟蟹500蚊有點兒搶錢既感覺呢...不如入南丫島食好過...真係搶錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 碟蟹唔係500蚊,係要「加」500蚊,套餐原本已經包隻蟹,佢哋話唔夠食要加大加500蚊呀。

      刪除
  5. 興記的確幾貴!不過都算是好吃的食肆!最好食的是燒鵝瀨粉!
    很久無吃油渣麵,無想過要 50 蚊碗!
    我地都算是看著 CD 由 電腦掃描到現在會跑會跳!神奇的網上友誼。
    你下次回港,一定要由我地做 東度主!請你吃餐道地香港平民化的小炒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係隻蟹唔好食就最失敗啦,其他嘢都ok嘅。

      油渣麵本身唔駛50蚊,好似30幾,係淨油渣至要50蚊。

      有機會下次再見。

      刪除
  6. 香港食肆大部份成本去左 租金!一份食物要有 7 分毛利才頂得住各項開消。

    回覆刪除
    回覆
    1. 租金係最大因素,依家有埋最低工資成本更大。

      刪除
  7. 個蟹係已經加左500轉? 咁原本咪係BB蟹? 太唔老實啦!!!
    南海一號我都覺得係傾計既好地方,有無試佢既過橋象拔蚌?我覺得好好食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,隻蟹細到二人食都厭細呀,又瘦,係真正唔老實。

      南海一號我哋中午去飲茶咋,無乜食特別嘢。

      刪除
  8. 住九晚尖沙嘴喎?咁平?俾妳搵到嗰度叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依間多數係啲backpackers住嘅,不過無乜大陸客,地點超一流,唔駛幾分鐘已到地鐵月台,尖沙咀站又夠方便。

      刪除
  9. The inn looks great considering the price.

    Did you visit with your family?

    回覆刪除
    回覆
    1. 打咗85折所以算好平。

      我每次返香港都會見家人兩次架。

      刪除
  10. 咦,你以前做港台?我地以前約朋友通常都係太子/旺角,呢幾年都變左TST (港島唔熟)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我以前做過傳媒春秋,不過成廿年前喇,我以前啲同事依家個個都監製級以上,有一兩個退休添。

      刪除
  11. 好開心你百忙抽空同我哋見面, 仲成家人要你請食飯添, 真唔好意思。
    希望你今年再返嚟啦, 到時CD應該識叫契媽的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,唔記得積極鼓勵CD叫契媽添。

      都唔係請食飯,飲餐茶啫,見到你父母都多心。

      刪除