12/12/2015

香港遊2015 :購物篇


我最近一兩年回香港,都沒有買很多,一來回香港時比較少逛街,二來看不上眼。 
這一次也沒有特意逛街,因為住尖沙咀,所以連銅鑼灣也沒去過,商場只去了一個,就是海港城。
原以為在那裡買不到東西的,但今年Zara的秋冬季衣服不錯,價錢又吸引,三幾百一件,我就買了幾件。
第一件仍是拼貼上衣,不過我都要改窄。


這條工人褲掛起來很普通,但穿上後很適合我的身型,不過質地薄只可以夏天或初秋穿,所以可能要等到下年春天。

另一套也是較正經的上班服,是今年好興的深藍直條紋及闊腳褲,分開穿可以,連一套穿也不錯,比一般上班套裝更靈活。


看了一些連鎖鞋店的陳列全無興趣,還以為不會買鞋,怎料走入Pedder Red被我發現了兩對鞋。 
第一對紅黑格仔花紋毛毛靴,我一看到靴頭靴身的窄身設計就立即叫售貨員讓我試,我的腳又細又薄,現在大部份靴的設計對我來說都太闊了,我尤其不喜歡鞋頭太闊。靴內全是毛,我試穿時已覺得熱,如果在香港一定穿不了(我只說自己,因為在美國我也穿不了UGG有毛的款式),但這對在美國還可以,更難得的是對靴不重而且軟淋淋超舒服, 當時打75折我毫不猶豫就決定買了。
回美後我穿過兩次,配窄腳牛仔褲,翻下毛毛與不翻都一樣好看,現在這對靴大減至半價只是$675,在香港用6-700元買對靴極不容易啊,如果你不怕在香港穿太熱也可以去看看,起碼比UGG靴好看多了。


反而最後一對波鞋,我非常猶豫,試穿了兩三次都仍然心大心細(我平時購物都是5-10分鐘內速戰速決式)。原因好簡單,因為對鞋高踭,而且是wedge heel。這種高筒波鞋已時興了幾年,但我一對wedge heel鞋也沒有,因為不喜歡也覺得不好穿,但這對意大利牌子ASH牛仔布做的波鞋太特別了,實物好靚,而且也是鞋頭鞋身幼窄設計。

我已有超過8年沒穿高踭鞋(超過兩吋半),一來不想跟我老公一樣高(他高我3),二來不想穿高踭鞋駕駛(我討厭為駕駛而換鞋),所以即使在店舖試穿了兩次,行來行去走來走去,也下不了決心,最後敵不過售貨員口甜舌滑及自己的購物狂性格,把它帶回美國了。
幸好買了,回來穿了兩三次,愈穿愈開心。這對高筒布質波鞋雖然沒有一般波鞋舒服,鞋身比較硬要穿厚襪但也好輕身,穿了上班一整天都沒有任何不適,而且真的真的真的(強調三次)又型又好看。因為Pedder Red只是代理ASH這牌子,現在減價不包在內,但在Pedder Red買任何超過$1,500的鞋也打九折,連卡佛也可以找到ASH,美國網上也可以買到(我看到同款剛新出了灰色牛仔布款),它們的波鞋相當型不妨考慮。









10 則留言:

  1. 真係估妳唔到,返到香港反而去買Zara同Ash(笑)!我返到香港鍾意行本地商場,總覺得連鎖商場嘅歐美貨品賣得太貴!

    我覺得Ash幾好着,不過我有對有D狗牙喺踭位伸出嚟嘅裝飾,每次除低一隻鞋再想用已脱鞋隻腳除另一隻就會拮到自己,好鬼痛,又好鬼低能,每次都犯同一個錯。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國Zara同香港Zara啲貨唔一樣架,我以上嘅都係得第一件美國有得賣。我住城市無Zara,我又唔鍾Z意美國Zara個網站,所以唔會網購,攪到我只會返香港至買Zara,不過Zara香港都好平,仲唔打稅。

      Ash都一樣,呢度鄉下無得賣,佢啲鞋我又覺得要試著過至可以買,所以唔可以網購,不過呢對都無買貴,因為係new arrival,唔打稅仲平過美國。

      刪除
  2. 美國無ZARA? 香港 ZARA款式比英國多呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 美國有Zara,不過大啲嘅城市至有,我呢度勁鄉下無架。美國仲可以網購,不過我唔鍾意佢哋網站啲相,所以唔會買。

      刪除
  3. 啲鞋好型呀!我已經齋著帆布鞋唔綁帶款。
    你就好啦CECI, 高高瘦瘦, 著乜都好睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實唔高,得5呎4,不過可能手長(好長)腳又唔太短,所以睇起嚟覺得高咋。

      刪除
  4. The suit looks great nice on you!

    Since I am fairly short in US standard (5 ft 4), I try to avoid wide leg pants.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我發覺我呢邊5呎4唔算好矮喎,我平時出街都唔覺啲鬼婆高我好多。

      其實如果身材比例ok嘅話,幾矮都著得闊腳褲架,只要唔好腰長腳短就ok喇。

      刪除
  5. 我去左英國後,買親衫機乎都係zara,上網買或到店買,因為我住個個市無香港個d舖頭仔。更加無韓服買啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔鍾意Zara網站啲相,影唔出啲衫究竟係點,所以無買過,淨係去舖頭買,所以依家都係返香港先買。

      刪除