6/9/2020

預告..........


二月、三月、四月、五月、六月、七月、八月、九月 ...........

無了期的等待也不是辦法。

因為肺炎疫情,之前防彈官方周邊網店不寄貨到香港,半年以來我買下的,再加上其他請問友幫我買的,一直寄居在朋友家,已經去到過份的程度。

本來以為,年中應該可以去韓國一趟的,順便拿一點又寄一點回香港,但現在看來今年年底都未必有機會。

雖然朋友說無所謂,但一來我不想一直霸佔朋友家的空間,二來自己都想快點拿到這些周邊,所以請朋友把它們重新整理封箱寄給我。

整理下來........ 得出滿滿的四大箱!好恐怖!😱😱😱






上週第一箱運到,其他的下一兩星期會到。

聖誕提早來臨了!

(題外話:即使用EMS速遞,這樣整理過再由韓國寄來香港的運費,仍比使用官網直寄便宜很多!當然,主要是因為不是分開一小盒一小盒,而是集中在一起。不過,更重要的是朋友的幫忙,真的..... 無言感激!)

除了由韓國來的,還有少量由其他國家買下的周邊,在日本朋友家的,在美國家的,都同時會在這一兩個星期寄出,未來一個月,將會是周邊開箱大行動,敬請期待!


______________________________________________________________________________


題外話:非常不喜歡亦不習慣新的Blogger頁面,說是為了方便手機版使用,而我只會用電腦寫文章,所以覺得比之前差很多!



7 則留言:

  1. 初時見到咁多箱,以為妳搬家呢!朋友真係唔話得,幫忙重新pack箱寄出,真好!

    之前喺blogger有個功能可以𨍭返用舊模式,我即轉,就算我係用電話寫blog,都覺得新不如舊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都諗,如果要搬屋,就真係好大鑊,我依家都唔敢想像,應該比我回流香港時更難pack。

      我之前都係一直轉用舊模式,但係依家無得揀喇..... 好慘!

      刪除
    2. Haha, Ceci 有D shopholic, 東西肯定衹會越來越多....你在美國嘅鞋有全搬回來嗎?
      期待你嘅分享文....…
      P.S.我近期都買了不少,家中都一團亂,還未「的」起心肝收拾..…

      刪除
    3. 我唔係有啲shopaholic,係直情shopaholic,所以即使唔飯防彈,都會買其他種類,只係依家買少咗其他。

      我每一次搬屋,都掉好多嘢,美國嘅鞋我估有一半掉了。

      刪除
    4. 我都唔鍾意新Blogger 功能

      刪除
  2. 我居然。。。隔咗幾層包裝都認倒啲周邊係咩哈哈!到時你開箱應該會好開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果是阿米,只靠形狀顏色認出周邊,是絕對有可能的。

      刪除