12/10/2020

小學生去旅行 -- 360 Fila Sports Fest

今天一早起床去旅行!

哈哈,其實應該是去打卡。香港由東涌去大嶼山大佛的昂坪360纜車,在今年9月至11月與Fila辦了一個推廣活動360 Fila Sports Fest。

因為現在防彈是Fila全球代言人,所以這項活動的重點就是:可乘坐有防彈佈置的纜車!!


在9月公佈這項活動時,我已決定要去,不過要等舊下屬有空一起,就等到今天去了。幸好我的外遊天氣運仍然持續,雖然已掛上一號強風訊號,但我們去的上午依然風和日麗(現在下午5時掛了三號強風訊號纜車已提早停駛)。

其實這個Sports Fest,只有兩項環節與防彈有關,首先是有防彈成員為佈置的纜車(要買Sports Fest的特定票才可乘坐),因為只有六輛纜車有此佈置,每日名額限為300位。另一個環節,就是在昂坪市集,Fila租用了一個店面,用來玩遊戲後抽紀念品(與防彈無關),及在店內有防彈的佈置供粉絲拍照打卡用。

我想早去早回,所以相約了舊下屬上午就啟程出發。兩個傻瓜像懷著小學生去旅行一樣的心情,防彈纜車到的時候超興奮!


平日昂坪纜車沒有什麼遊客,去坐防彈纜車的更是只有我們一伙,所以基本上都不用跟其他人分享車箱(現在因疫情關係也不能放太多人在同一車箱)。在約20分鐘的旅程,我們就左拍右拍,雖然有點熱,但真的慶幸藍天白雲,連心情都好。







唯一美中不足的是,香港的Fila實在太懶,在昂坪市集店舖打卡的地方,只選用了多一款照片,而且都是同一服飾!唉,印多兩款也不是什麼成本,而且又是你們自己說是拍照打卡位,為什麼要這樣敷衍隨便呢?(起碼已被我垢病了。)



不過要讚賞一下這個Sports Fest的員工,無論遊戲攤位及打卡店面的,雖然在烈日戶外下工作,但個個有禮貌,令整個行程都愉快。

真的想不到像香港這樣,防彈不太受一般人認識也不算受歡迎的偶像團體,都會在此地有打卡位。如果你是阿米又在11月中之前有空,不妨去拍個認證照留念。

提醒大家,一定要買Fila Sports Fest的特定票才可乘坐防彈纜車,排隊時亦有額外的隊伍,一般車票是不能坐的,如果該輛防彈纜車來到又沒有指定乘客,職員會留空防彈纜車讓它直接駛去。








10 則留言:

  1. 從你嘅文字睇得出你今日嘅「旅行」好開心呀。又會咁好彩趕得切打風前去,仲要咁好天。。。哎呀你搞倒我都想去打卡啦,可能係今年唯一能夠見到防彈「真人」嘅機會哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你好似我,只係為去影張相打卡,知道個期望,咁都值得去。不過如果以為俾咗三百幾蚊有好多嘅睇好多嘢玩,咁就會失望。我基本上一上一落都係一小時左右完成。

      刪除
  2. 我諗最開心都係唔駛同其人share一架,自己想點影就點影

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家因為疫情關係,所有纜車都只係一個party坐,唔會搭埋其他人。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,為咗打卡都幾開心架。

      刪除
  4. 短褲加tee,香港應該仲好熱喎!又,我以為防彈會有更特別嘅Fila服裝,件tee款太classic咗啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日最高好似31度,又係打風前,都真係幾熱。

      其實佢地有好多款衣服架,連我身上紫色嗰件都係。所以先話香港Fila太懶,負責辦呢個活動嘅攪手,一定對防彈無任何認識,亦對於個活動應該有嘅賣點唔夠考慮。

      刪除
  5. 個活動創意幾好,不過如你講應該多啲唔同服裝嘅打卡位會好啲。但都睇得出你倆好開心。我試過大人大姐同隻Hello Kitty影相都鬼咁開心,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實就好似去演唱會或Fan Meeting一樣,都會有這類紙板人像打卡位,是粉絲的話無論任何年紀都會想去合照的。

      刪除