22/10/2020

放點輕鬆的:她仍是很好

上兩篇文章都很沉重。

這一篇,輕鬆又短小。

我家狗狗Blaze最近還是很好,不過前夫說,因為她年紀真的很老邁了,現在日間午睡時,即使走近她身旁,她都不會醒繼續睡,可能是聽覺沒有以前好。Blaze是膽子很小算沒安全感的狗狗,所以以前即使在午睡,任何人只要在同一個空間(廳/房)站起來或走動,她都會醒過來,見到是誰動了去哪裡,才會再睡。我們以前亦不可能近距離拍她睡覺的照片,都是靠鏡頭變焦遠遠的拍,前夫說現在可以近拍了!他還說Blaze可能視力也沒以前好,眼神沒有以前神氣。不過,她仍然沒有病痛,已是不幸之中的大幸。無論她仍有多長多短的歲月,我只希望她能在沒有大痛楚的情況下離去。

有天,前夫給我這短短的片段,說想跑動時,Blaze仍是跑得快快的。



另外,經過一番努力,我終於完成了第二幅cubic painting,今次是忙內Jungkook。我這次更悠閒地弄,沒有天天都去弄。Jungkook這一幅要弄的整體時間應該短一些,主要是因為他的上衣全是同一顏色,跟之前Suga那一幅差很遠。其實以好玩角度,我自己比較喜歡多一點顏色變化(所以對Version 3所有背景全黑那一套沒興趣)。現在還有剩下來Jimin,他的衣服也主要是一種顏色,等我悶幾日之後才開始吧。



就這樣了!



10 則留言:

  1. 呻兩句:blogspot更新後真的很煩,留言同睇video都有問題,唉!

    Blaze依然好可愛呀,我估如果係妳叫佢,佢嘅反應會更快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見到留言,用手機chrome真係無哂任何video!但ipad safari就無問題,電腦都無問題,太奇怪。

      其實我前夫講嘢算細聲,可能佢放個電話太近自己,以為好大聲,我講嘢大聲過佢好多架。亦有可能Blaze聽覺真係差咗好多,不過佢如果掛住食草時,有時好專心架。

      刪除
  2. Blaze 仲好可愛,妳實好掛住佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都掛,不過唔會影響我心情,最緊要佢健康開心。

      刪除
  3. 如果同BLAZE多D出去行,佢唔會唔有多D動力?

    回覆刪除
    回覆
    1. Blaze非常非常唔鍾意出街,連離開間屋都唔鍾意。放佢去後園玩,佢去個小便就趕返門口等坐低一直等你開門俾佢,真係同佢出去行(每日都有一兩次),佢都係見到喺屋企附近即刻快跑去門口心急等你開門,我都真係好少見咁宅嘅小狗。不過佢鍾意留喺屋內係我哋未收養佢時,佢舊主人已經有提過。我哋又唔特別係outdoorsy嘅人,配對啱啱好,大家都開心。

      刪除
  4. Blaze生活得好寫意啊!睇完Jungkook個幅,的確都係Suga件衫特別啲😁

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,多顏色變化係靚好多,不過整嘅時間都長好多。

      刪除
  5. 睇唔到Blaze條片呀唔知點解。佢身體好就得啦,祝佢繼續健康快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能是用手機睇會有問題,應該是blogger更新後至會咁,用電腦應該ok。

      刪除