10/9/2019

G.C.F in Tokyo下集

失蹤了一陣子,希望大家還好吧。

防彈少年團這兩個月休息放假,我也一樣放自己的假期。

還記得去年寫下的這一篇嗎?

就是我和朋友,在防彈的東京巨蛋演唱結束後,跟著Jungkook與Jimin去東京旅遊時拍下的G.C.F in Tokyo錄像內的行程,在原宿/參表道/澀谷一帶重走一次。


但錄像內仍有一個大部份,是去年底我們沒法完成的。我們就趁最近大家都一兩個月沒有外遊,留在家好像奇奇怪怪的(是的,我們都出門出上癮了),相約一起到這裡,完成G.C.F in Tokyo的下集。



有看過以上錄像的讀者或阿米,應該對以下這些不陌生吧。







我是昨晚乘紅眼航斑,剛在今早六時回到家的,睡了幾小時,現在要去上班了。希望今個星期有時間精力,把遊記寫好。



6 則留言:

  1. Red eye flight後去返工真係好勁呀,我完全唔得。^^”

    原來米奇係帽黎嘅,我睇片至知咋,嘻嘻,但又真係幾可愛喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今日已經頭暈到唔知已經係星期四,仲以為係星期二或三!

      係呀,米奇係頂帽嚟架,好可愛架,不過嗰兩日實在太熱,我哋先無帶住項帽周圍行。

      刪除
  2. 妳飛慣咗,依家唔飛唔舒服,哈哈

    回覆刪除
  3. 點解坐零晨機叫紅眼,我都搭過去大阪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁google就幫到你喇!LOL

      香港搭紅眼,通常係去韓國同日本,其他國家啲時間都唔太啱。

      刪除